Хоча Instagram - не найбільше джерело прибутку для Facebook, «вага» соцмережі постійно зростає. Торік додаток заробив $20 млрд на рекламі, тобто понад 25% від загального доходу компанії.
Facebook приділяє особливу увагу монетизації Instagram. Наразі соцмережа показує рекламу у Stories, у стрічці та вкладці Explore. Також додаток має вбудовані можливості для шопінгу, які дозволяють брендам продавати товари через платформу.
Нещодавно Facebook розпочала тестування нового інструменту Brand Collabs Manager, котрий дозволить користувачам стати ближче до рекламодавців. Інструмент показує користувачам розширену статистику щодо рекламного контенту та допомагає знайти рекламодавців, які будуть зацікавлені у співпраці. У майбутньому інфлюенсери зможуть укладати нові угоди та управляти ними, не виходячи з додатку.
Заробітки Instagram можна порівняти з заробітками YouTube, який за минулий рік отримав $15 млрд. Однак відеосервіс, на відміну від Instagram, ділиться своїми прибутками з користувачами. Соцмережа може оплачувати інфлюенсерам техніку та зйомку для виготовлення IGTV-контенту, але усі кошти з реклами забирає собі.