У 2019 році конгломерат Alphabet заробив $15 млрд на рекламі у YouTube. Прибутки відеосервісу становлять 9% загального доходу компанії. У звіті Alphabet йдеться, що прибутки сервісу за 2019 рік обігнали загальні по компанії - 36% проти 16%.
Google придбала YouTube у жовтні 2006 року за $1,65 млрд. Лютневий звіт став першим за 14 років, коли компанія прозвітувала про заробітки сервісу. За словами головного фінансового директора Рут Порат, Google поширила ці показники, щоб «надати детальну інформацію про бізнес та майбутні можливості».
Хоча Google і озвучила прибутки YouTube, компанія замовчала іншу важливу інформацію - чи є сервіс прибутковим. Досі невідомо, скільки коштує YouTube як окрема одиниця, адже у звіті відсутні інші джерела прибутку. Також експерти не знають про витрати сервісу. Протягом останніх років YouTube витратив чималі гроші на закупівлю преміального контенту та розбудову інфраструктури, яка б витримала трафік сервісу. Також Google доводиться вкладати кошти у зміну політики YouTube, пов’язану з мовою ненависті, конспіративними теоріями, порнографією та конфеденційністю інформації.