На перший погляд, стратегія розвитку Netflix може здатися дивною. Адже замість того, щоб конкурувати за глядачів з платними телеканалами, сервіс підписує з ним угоди. Лише у 2019 році компанія підписала понад 15 договорів про співробітництво з локальними операторами. Дослідники групи Ampere констатують, що такий підхід дає вражаючі результати. Наразі Netflix має потенційний доступ до 300 млн підписників по всьому світу, і цей показник майже удвічі перевищує реальну кількість користувачів сервісу.
В кінці 2018 року 75% підписників Pay TV Західної Європи мали доступ до Netflix через свого локального оператора. У Північній Америці цей показник перевищував 86%. За оцінками Ampere, Netflix має потенційний доступ до більш ніж половини всіх підписників стрімінгових платформ у світі, не рахуючи Китай, де робота сервісів заборонена.
За останній рік компанія доклала максимальних зусиль, щоб налагодити співпрацю з локальними платформами, наприклад, CanalPlus та Sky.
«Кількість угод Netflix з локальними сервісами вказує на прогрес в індустрії, коли більше і більше стрімінгових «гігантів» підтримують дружні стосунки зі своїми конкурентами», - йдеться у звіті.
Дослідники додають, якщо Netflix хоче продовжувати нарощувати свою базу підписників, він має розвивати співпрацю з операторами Pay TV. Зокрема, дослідники рекомендують платформі співпрацювати з компаніями Центральної та Південної Америки, Азії, Центральної та Східної Європи. Таким чином Netflix потенційно може збільшити кількість підписників в цих районах у 10 разів - з 40 млн до 400 млн користувачів.