Для справжніх творців не буває невідповідного часу для креативу, але бувають приводи зайнятися ним особливо завзято. Один з таких - конкурс соціально вагомого контенту PITCH UA, котрий повертається з третім сезоном.
Він розпочнеться 16 грудня під гаслом Be creative, be Ukrainian!, а організатором знову виступить компанія Media Resourсes Management. Проект, як і в попередніх двох сезонах, спрямований на те, аби сприяти створенню якісного контенту для телеканалів, кінотеатрів і вебресурсів, що стверджує єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, активно брати участь в житті країни і надихає історіями про сильних людей. Переможці PITCH UA 3 отримають часткове фінансування виробництва проекту, а також експертний супровід на всіх етапах його створення.
Традиційно до участі запрошуються продюсери і креатори, що є громадянами України і зареєстровані як ФОП, а також українські продакшени. Цього разу авторам запропонують сконцентруватися на чотирьох основних темах: «Я відчуваю зміни: реформуючи Україну», «Об'єднуючи Україну: єдність у різноманітності», «Медіа мають значення» та «Російськомовний контент: з'єднати роз'єднане». Заявки прийматимуть з 17 грудня 2020-го по 27 січня 2021-го, 12 лютого оголосять шорт-лiст за підсумками першого етапу, а фінальний пітчинг відбудеться 20 квітня. Переможців PITCH UA 3 оголосять 29 квітня 2021 року.
Подробиці майбутнього конкурсу організатори обіцяють повідомити трохи згодом. Слідкуйте за оновленнями.