Компанія Ocean Media запроваджує нову опцію - продаж прямої реклами і медійного спонсорства однією угодою. Для цього створена «дочірня» Ocean Media Plus, котра вже оголосила про початок продажів телевізійної реклами на 2021 рік. Наразі купити рекламний час можна на каналах групи StarLightMedia (ICTV, «Новий Канал», СТБ, М1, М2, «Оце»).
«Починаючи з 2021 року, компанія Ocean Media Plus буде реалізовувати в рамках однієї угоди як пряму рекламу, так і медійне спонсорство. Ми зробили такий важливий крок для того, щоб краще відповідати потребам наших клієнтів: забезпечити якісне охоплення їхньої аудиторії та управління всіма розміщеннями в одному місці. Розміщення відбуватиметься за 20 цільовими аудиторіями з оптимізованими міксами каналів», - заявив генеральний директор Ocean Media Plus Сергій Смелянський.
Ocean Media Plus також прислухалась до побажань ринку і зробила більш доступним розміщення класом Custom: він буде дорожчим від базової ціни Programmatic усього на 15%, що зробить його більш привабливим. А рекламодавцям, які хочуть скористатися умовами раннього бронювання і підтвердять угоду до 1 грудня 2020 року, нададуть знижку 6%.
За словами Смелянського, обсяг роздрібної торгівлі вже у серпні відновився після весняного локдауну. Враховуючи те, що телевізійний ринок після кожної кризи відновлюється швидше за економіку, компанія прогнозує зростання у гривні 2021 року більш ніж на 15%.