Добре це чи погано, але факт: повернення жорсткого карантину в Україні поки немає, і всі процеси, що буксувати навесні-влітку 2020-го, потихеньку повертаються до норми. Одним з перших із відновленням впорався ринок телереклами, а тепер про успішне повернення до докарантинних реалій відзвітували в Індустріальному комітеті зовнішньої реклами.
Щоправда, йдеться не про обсяги, а про відновлення незалежного моніторингу сегмента, який ще в квітні замінили самоподачею звітності. Тепер все повернулося на круги своя, і перші дані вже доступні в програмному забезпеченні дослідника Doors Consulting. Вони відкриті для аналізу і повної оцінки ринку, і за бажання кожен може оцінити обсяг ніші й усі рекламні кампанії за звітний період на всіх носіях зовнішньої реклами, а також виявити актуальні тренди в динаміці. Моніторинг розміщень на цифрових панелях, як і в докарантинний період, залишається в режимі самоподачі від операторів з можливістю перегляду відеоконтенту, що був розміщений в звітний період.
Отже, якщо вам потрібно терміново проаналізувати стан сегменту зовнішньої реклами, ви знаєте, що робити.