П'ятниця, 16 жовтня - час підсумувати онлайн-голосування за Приз глядацьких симпатій конкурсу YO! Directors Awards (YO!DA), що тривало на нашому сайті з понеділка.
У голосуванні взяли участь 6994 осіб, а його переможцем став ролик Анастасії Совяк-Круковський для бренду Samsung (він же, до речі, був відзначений і професійним журі конкурсу, отримавши SPECIAL MENTION JURY AWARD). В цілому ж голоси розподілилися так:
Робота для бренду Samsung, режисер Анастасія Совяк-Круковська - 2228 голосів;
Робота для бренду Seth & Riley's Garage, режисер Людмила Мельник - 1920 голосів;
Робота для бренду Domino's Pizza, режисер Артур Бошян - 1138 голосів;
Робота для бренду Schauma, режисер Максим Тужилін - 1109 голосів;
Робота для бренду Palette, режисер Карина Бєлова - 345 голосів;
Робота для бренду Non Stop, режисер Кирило Свєташов - 254 голосів.
Вітаємо переможницю голосування! А тим, хто все пропустив, нагадуємо: дізнатися більше про YO!DA можна тут, а ознайомитися з роликами фіналістів, що боролися Приз глядацьких симпатій конкурсу, - тут.