Наприкінці лютого прес-служба MEGOGO повідомила, що компанія заручилася підтримкою агентства Fedoriv, щоб разом розробити нову маркетингову стратегію медіасервісу. І хоча обіцяного зазвичай чекають роками, тут партнери впоралися значно швидше і вже сьогодні, рівно за сім місяців аналітичної та креативної роботи, готові представити результат колаборації.
Ним стала нова масштабна рекламна кампанія MEGOGO, в якій бренд «заговорив» зі споживачем новою, ще більш зрозумілою мовою. Основна ідея кампанії формується на iнсайтi: дiм - не конкретне місце, дiм - там, де твої близькі, де тобі добре і де є MEGOGO. Головні герої нової реклами з'являються в дуже несподіваних місцях, але поруч з ними завжди є медіасервіс, який робить дозвілля бiльш затишним і домашнім. Над розробкою ідеї працювало агентство Fedoriv, що провело широке дослідження ринку, аналіз аудиторії та поведінки користувача. В опитуванні взяли участь 3 тис. респондентів.
«MEGOGO щороку примножує нові напрямки й розробляє інноваційні продукти. Компанія виросла із українського онлайн-кінотеатру у розважальний медіасервіс для всієї сім’ї з ТБ, кіно, аудіо, іграми, спортивним продуктом, інтерактивними та власними каналами. Перед командою агенції поставили задачу оновити бренд-стратегію, яка відповідатиме високому рівню нашого сервісу», - розповідає маркетинг-директор MEGOGO Валерія Толочина.
«Дослідження показали, що насправді більшість людей просто хочуть цікаво провести свій вільний час вдома. Схема відома і проста: вільний час = дім = телевізор. І MEGOGO - це його найкраща версія. Тому і наша стратегія дуже проста - з MEGOGO вдома стає краще», - додає бренд-лідер Fedoriv Валентин Панюта.
В рамках кампанії знято серію рекламних роликів, перший з яких вже з’явився в ефірі національних телеканалів та в інтернет-медіа. Кампанія також підтримується принтами у зовнішній рекламі та рекламою на радіо. Знімальний процес було реалізовано спiльно зі студією 23/32, режисером Олегом Томіним та фотографом Олексієм Леусом.