Тиждень тому відбувся найбільший медіафорум Східної Європи KYIV MEDIA WEEK, який цього року через зроумілі обставини пройшов у форматі глобального онлайн-марафону. Найбільш уважні учасники помітили, що на цьому зміни не закінчилися: наприклад, в графіку заходу не було конференції «Телебачення як бізнес», яку в межах KMW традиційно організовує Індустріальний телевізійний комітет. Лише за тиждень стали відомі причини: виявляється, через пандемію, яка не планує вщухати, в ІТК вирішили не ризикувати і перенести зліт на наступний рік.
У комітеті зазначають, що віртуальна версія конференції не змогла б повною мірою виконати свою основну функцію. «Світ дуже швидко змінюється, щодня з'являються нові технології й активно стають частиною нашого життя. Однак зібратися всією сім'єю біля екрану телевізора, нехай вже і Смарт ТВ, щоб подивитися футбол або улюблене шоу - це та звичка глядача, яка не зміниться ніколи. «Телебачення як бізнес» визначає основні орієнтири в розвитку телебачення, яке з кожним роком активно трансформується і отримує нові форми споживання, але ні в якому разі не вмирає. Саме це і є особливою місією конференції «Телебачення як бізнес» - підтримати і закріпити центральну роль телебачення, а основним завданням ІТК в цьому контексті - сприяти «живій» дискусії серед професійної спільноти, а не ховати її за екранами моніторів», - додала директор ІТК Юлія Кахановська.
Про можливість проведення конференції наступного року, її формат і умови участі в ІТК обіцяють розповісти пізніше. Чекаємо.