30 вересня українських кіновиробників запрошують на одноденний освітній нетворкінг-захід promoLAB. Подію організує Український інститут у межах програми індустрійної платформи Film Industry Office 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю.
Захід передбачає вебінар від провідної маркетингової агенції з Німеччини та панельну дискусію за участі експертів з промоції, фахівців PR у сфері кіно та представників фестивальних промоофісів. Спікери розкажуть про особливості різних видів просування фільмів та поділяться секретами успішних промокейсів, а учасники зможуть підвищити маркетингову грамотність на міжнародному ринку та встановити професійні контакти з PR-фахівцями індустрії.
Вебінар та панельну дискусію зможуть безкоштовно відвідати усі акредитовані учасники Film Industry Office. Окрім цього, українські проекти, відібрані до участі в конкурсній презентації Work in Progress, отримають індивідуальні консультації від представників закордонних PR-агенцій.
«Цього року Український інститут запустив першу довгострокову програму в секторі кіно - proMOTION, щоб дати ресурс українським кінематографістам для репрезентації та просування проектів за кордоном. Ми провели перший опен-кол і зрозуміли, що більшість комунікаційних стратегій потребувала доопрацювання. Так і з’явилась ідея promoLAB - своєрідного «хакатону» з піару і міжнародної промоції для кіноспільноти», - пояснює старший програмний менеджер напряму «Кіно» Українського інституту Наталія Мовшович.
Цьогорічний ОМКФ відбудеться онлайн з 25 вересня до 3 жовтня. На платформі фестивалю вже відкрите попереднє бронювання квитків на фільми конкурсних та позаконкурсних програм.