Компанія Kwendi провела традиційне опитування серед найбільших рекламних холдингів і медіаагентств України, консолідувавши прогнози медіаінфляції від експертів ринку. Воно проводилося в серпні 2020-го, а участь у ньому взяли Publicis Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma і Media Systems.
Дані опитування наведені у вигляді середнього значення для кожного медіа із зазначенням мінімальних і максимальних прогнозів рівня інфляції.
Уточнені оцінки медіаінфляції для digital 2020 року в порівнянні з травневої хвилею опитування залишилися незмінними. Знизився прогноз для ТБ і радіо, але дещо зріс для зовнішньої реклами.
Кожне наступне опитування показує інфляцію нижче вже 2020-го і, у продовження тренду, середні темпи медіаінфляції на ТБ 2021 року очікуються ще більш низькими. Вперше за останній рік серед оцінок респондентами інфляції на ТБ з'явилася дефляція (-10% у прямій рекламі).
На думку експертів, темпи зростання цін на ТБ 2021 року будуть нижчими, ніж у більшості категорій розміщення в digital. Зовсім невелике зростання інфляції експерти прогнозують в зовнішній рекламі, радіо, YouTube, в FB і Instagram.
Прогнози надані для інфляції цін у національній валюті.