Ідею цьогорічної кампанії Одеського міжнародного кінофестивалю організатори форуму та креативна агенція BBDO Ukraine, що виступила креативним партнером кінофестивалю, затвердили ще в лютому. Однак пандемія не лише внесла свої корективи у плани організаторів, а й зробила деякі елементи кампанії абсолютно неможливими. Тож перед агенцією стояла задача повністю переосмислити фестиваль і створити нову кампанію з нуля.
«Цього року 11-й ОМКФ відбуватиметься онлайн, тому ми захотіли адресно звернутися до нашого глядача через головних героїв. Через екран вони щиро та дуже тепло доносять до глядача наш головний меседж цього року - впустити кіно додому. Адже, попри все, кінематограф, в першу чергу, має бути побаченим», - коментує генеральний продюсер ОМКФ Юлія Сінькевич.
Проморолик 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю зняв відомий український режисер Ахтем Сеітаблаєв. Відео знімали рівно одну ніч, за яку встигли розповісти глядачеві цілу сюжетну пригоду кінематографа. Головні ролі в ролику зіграли ті, хто має безпосереднє відношення до контенту ОМКФ - програмні директори фестивалю Антельм Відо та Льоля Гольдштейн.
Нагадаємо, цього року ОМКФ відбудеться онлайн з 25 вересня до 3 жовтня. Фестивальні абонементи можна придбати за посиланням.