Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль, як і багато інших масових заходів, вперше в історії відбудеться в онлайн-форматі. І у нові дати - замість липня його проведуть з 25 вересня по 3 жовтня.
З цього приводу організатори вирішили розпочати співпрацю з креативною агенцією BBDO Ukraine, аби хтось розробив нову айдентику та логотип фестивалю. Також агенція створить рекламну кампанію для цьогорічного ОМКФ.
«Підготовку кожного наступного фестивалю ми розпочинаємо одразу після завершення попереднього. Приблизно у той час я познайомилась із виконавчим креативним директором BBDO Ukraine Анже Єребом, і він запропонував спробувати співпрацювати. Було безліч ідей, концепцій, і врешті ми затвердили одну, - розповідає генеральний продюсер Одеського міжнародного кінофестивалю Юлія Сінькевич. - Через непередбачувані та незалежні від нас обставини - пандемію та карантинні обмеження - ми змушені перенести ОМКФ в онлайн, а заразом змінювати усю візуальну концепцію. BBDO оперативно підлаштувались і одразу запропонували інші варіанти, за що ми дуже вдячні. З-поміж варіантів ми зупинилися на тому, який максимально уособлює в собі ті зміни та рішення, ухвалені у відповідності з форматом проведення фестивалю. Попри обставини, зміни форматів, підходів та концепцій, кіно залишається кіно, і для нього, перш за все, важливий той, хто його дивиться».