Трохи більше місяця лишилося до онлайн-марафону KYIV MEDIA WEEK - він стартує 14 вересня о 10:00 на сайті Media Business Reports (MBR).
Особливістю цьогорічного KMW є те, що долучитися до нього можна з будь-якої точки світу та на безкоштовних засадах. Більше того, в жовтні усі зареєстровані учасники отримають пост-огляд документ White Paper за матеріалами форуму. У ньому буде опубліковано найцікавішу аналітику, висновки презентацій та дискусій регіональних секцій KMW, а також результати всіх досліджень, що проводяться міжнародними та локальними агенціями спеціально для форуму.
Ексклюзивно для KMW міжнародні впливові агентства та медіаплатформи The WIT, K7 Media, C21 Media, Ampere Analysis, Prensario International, Glance готують дослідження глобальної медіаіндустрії та найбільших медіаринків від Азії до Південної Америки. Ключові події, факти і цифри складуть актуальну картину, що допоможе виробникам і дистрибуторам контенту для кіно і ТБ адаптувати свої бізнес-стратегії до нових умов, зважити ризики та зрозуміти міжнародні напрямки свого розвитку.
Українська аудіовізуальна індустрія є особливо вразливою до сучасних викликів, тож на дослідженні локального ринку сфокусовано особливу увагу. Найсвіжішу аналітику українського аудіовізуального сектору готують експерти MRM та інформаційно-аналітичного видання Media Business Reports:
- Всеукраїнське опитування відвідувачів кінотеатрів «Як змінилися глядацькі настрої українців через пандемію COVID-19» - перше в нашій країні комплексне соціологічне дослідження такого масштабу, має особливу цінність саме зараз, коли кінопрокат поступово відновлює свою роботу (виконується у співпраці з КМІС).
- Аналітичний огляд «Тренди теледивлення в Україні» дозволить українським медіагрупам, телепродакшенам, гравцям рекламного ринку отримати комплексну актуальну інформацію про потреби і смаки телеаудиторії та сприятиме появі в українському телепросторі нового якісного контенту.
- Онлайн-опитування «Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії», що покаже нагальні інформаційні запити гравців медіаринку, реакцію індустрії на карантинні обмеження та глобальні економічні зміни. Результати дослідження є надзвичайно важливими для модернізації існуючих бізнес-моделей та вибудовування нових правил гри в галузі.
- Аналітичний огляд «Вішліст українських мовників», що виконуватиме функцію
традиційної панельної дискусії, яка щорічно відбувалася в межах KMW та надавала учасникам українського ТБ-ринку максимально точну та актуальну інформацію щодо програмних стратегій і найзатребуванішого контенту ключових вітчизняних медіагруп.
«Ми сподіваємося, що огляди, підготовлені фахівцями MBR, нададуть українським гравцям медіаринку та творчій спільноті краще розуміння актуальних процесів і трендів аудіовізуальної індустрії, - коментує Анастасія Рахманіна, головний редактор MBR. - А це, своєю чергою, допоможе їм у формуванні ефективних антикризових стратегій. Важливість цього важко переоцінити, адже зміни в індустрії, спричинені наслідками пандемії COVID-19, є значущими, проте фахівці галузі наразі не мають їхнього чіткого розуміння. Для формування цього розуміння й відповідної подальшої побудови нових стратегій роботи вони потребують свіжих досліджень галузі. Й саме таку аналітику буде зроблено й представлено в межах KMW Global Marathon».
Окрім MBR, одним із ключових партнерів медіафоруму продовжує бути канал «Україна».
«Канал «Україна» п’ятий рік поспіль є партнером низки знакових подій в рамках KYIV MEDIA WEEK, - каже Вікторія Корогод, директор каналу «Україна». - Ми системно підтримуємо лінійку серіальних івентів, бо каналом №1 нас зробили, серед іншого, і найкращі на нашому телебаченні серіали, ми надаємо експертизу наших аналітиків щодо тенденцій ринку, ми ділимося досвідом успішної міжнародної дистрибуції та копродукції. Цього року наше партнерство набуло нової якості - канал «Україна» став генеральним партнером форуму. Зараз, коли не лише медіаіндустрія, а й увесь світ опинились перед новими викликами, для нас важливо підтримати фахову розмову медіаекспертів, яка б допомогла знайти адаптивні антикризові рішення та механізми для сталого розвитку аудіовізуальної індустрії у новій реальності».