Світ пережив ще один місяць 2020-го, а значить, саме час підбивати його підсумки. Компанія Big Data UA, що моніторить телеперегляд на IPTV та OTT-сервісах, уважно стежить за глядацькими вподобаннями українців і вже підготувала звіт за липень.
У ньому, як і годиться за часів карантину, багато цікавих результатів. Наприклад, на відміну від минулого літа, цього року спостерігається високий рівень загального телеперегляду, і липень цей тренд підтверджує: телеперегляд за вказаний період зріс на 0,35 в.п. - до 6,44%. Основним драйвером зростання стало середнє охоплення за день, яке збільшилось до 33,7% (на 1.64 в.п.), у той час як середній час перегляду зріс лише на 1 хвилину 40 секунд.
Станом на кінець липня в панелі налічувалося понад 333,8 тисячі активних домогосподарств. Найбільше зростання за звітний період продемонструвала група каналів спортивної тематики, а найбільших втрат зазнала група каналів загального перегляду і мовників для дітей.
Група каналів загального перегляду продовжила червневий тренд втрати частки перегляду - вона знизилася на 1,52 пункти, до 55,61%. Частка перегляду групи розважальних каналів практично не змінилася, а в цілому рейтинг липня виглядає так:
Серед каналів загального перегляду лідерство продовжують втримувати Плюси, а на другому місці розташувався канал «Україна»:
Без змін залишилася і першість по вихідних
На другому місці розташувалася група розважальних каналів, частка перегляду яких зросла на 0,02 в.п. - до 9,19%:
Очолює сегмент телеканал ТЕТ, якому вдалося наростити частку на 0,15 п.п. (до 3,32%), а також набрати 351,9 тис. контрактів з IPTV/OTT-домогосподарствами
Третє місце в загальному забігу отримала група дитячих мовників, чия частка перегляду становить 7,78% - на 0,02 в.п. вище показника в червні:
Беззмінним лідером тут залишається «ПлюсПлюс», частка якого зросла на 0,11 п.п. - до рівня 2,85%. Всього каналу вдалося згенерувати 172,1 тис. контрактів в липні
Другий місяць поспіль зростає частка перегляду каналів кінопоказу. Цього разу його показники збільшилися на 0,37 пункти (до 7,48%), що дозволило сегменту втримати четверте місце:
Перше місце в ньому, як і раніше, посідає канал TV1000 East з часткою 1,81% (зниження на 0,02 в.п.). Сумарно його дивилися більше 290,6 тис. домогосподарств, а середня тривалість перегляду склала 38,5 хвилин
На п'ятому місці - канали новин, частка перегляду яких знизилася лише на 0,02 п.п. - до 5,77%:
Канал «Україна 24» знову очолив групу, а його частка перегляду залишилася без змін, склавши 1,58%. Мовник згенерував 233,7 тис. контрактів, а його середній час перегляду - 28,3 хвилини
Група спортивних каналів в липні продовжила нарощувати частку перегляду (зростання на 1,06 в.п. у порівнянні з попереднім місяцем), завдяки чому піднялася на шосте місце з часткою перегляду 5,21%:
Сьоме місце відійшло групі пізнавальних каналів, показники яких просіли на 0,02 в.п. і склали 4,53%:
На восьмому місці розташувалася група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 1,88% (зростання на 0,07 в.п.):
Група музичних каналів залишилася на дев'ятому місці з показником 1,74%, який з минулого місяця не змінився:
Наостанок - зведення з полів регіонального мовлення:
Перше місце в групі знову посів запорізький «Телеканал Z» з часткою 0,134%, а в цілому сегментові за червень вдалося отримати більше 815 тис. контактів з домогосподарствами.