Новим генеральним продюсером Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість» призначено його маркетингового директора Дмитра Онисовича, який символічно став наймолодшим генеральним продюсером фестивалю за його 49-річну історію.
Дмитро Онисович закінчив магістратуру міжнародних відносин КНУ ім. Шевченка та у свої 24 роки отримав досвід у стратегічних комунікаціях, маркетингу та digital-менеджменті у компаніях Fedoriv та Justin. На позиції маркетингового директора Дмитро разом із генеральним директором Іваном Адамчуком розробив нову візію та маркетингову стратегію «Молодості», що вже сьогодні змінює обличчя кінофестивалю.
«Починаючи нову сторінку в історії «Молодості», я хочу зосередитися на посиленні ролі фестивалю та розширення його реальних меж. Тому ми вже зараз розвиваємо та реалізуємо нові проекти. Так, 24-25 липня відбувся масштабний форум «Продакшн в Україні», що започаткував наш освітній напрямок і став точкою взаємодії для чисельних представників рекламної та кіноіндустрії. Цьогоріч «Молодість» не зупиняється лише на фестивалі, тож далі буде! І не забувайте: Молодість - кіно не без питань», - заявив Онисович.