Українці вже майже два тижні успішно користуються музичною бібліотекою Spotify, тому сервіс вирішив запросити на платформу місцевих рекламодавців. За продажі реклами на платформі в Україні відповідатиме міжнародна кросканальна рекламна мережа Httpool.
У всьому світі користувачі Spotify Free проводять в середньому 2,5 години щодня, слухаючи музику на платформі з кількох пристроїв. Платформа пропонує рекламодавцям різноманітні формати розміщення: аудіо-, відео- і банери. Рекламодавці можуть вийти на цільову аудиторію в Spotify через мобільні пристрої, комп'ютери та інші гаджети.
Наразі Spotify підписав обмежену кількість контрактів про рекламне розміщення в безкоштовній версії сервісу в Україні. Рекламодавцями стали компанії Ballantine's, Ferrero, Uklon і Mastercard.
«За 2019 рік обсяг виручки від продажу музики досяг $11,1 млрд, з яких майже 80% припадають саме на стрімінгові сервіси. Тому складно заперечувати, що популярність стрімінгових сервісів зростає з величезною швидкістю, і вихід в Україну такого гіганта цієї сфери, як компанія Spotify - це крута можливість для всіх нас отримати якісний, зручний, а також, що не менш важливо, офіційний музичний сервіс»,- заявив маркетинговий директор компанії Uklon Вадим Іщенко.