Поки юзери розбираються, як користуватись Spotify, що стартував в Україні, директор з розвитку сервісу в Центральній Європі Майкл Краузен провів для ЗМІ Zoom-конференцію. Видання AIN.ua зібрало його відповіді на найцікавіші запитання.
Почнемо з цифр: наразі Spotify налічує 286 млн активних користувачів у місяць, з них 130 млн - підписники, що платять за користування. Поточну статистику по Україні в компанії розкрити відмовилися.
Керування українським сегментом відбуватиметься з офісу компанії у Берліні. Краузен пояснив, що таке рішення викликане неефективністю відкриття представництв в кожній новій країні. Не ідеально, але хоч не з Москви - і то добре.
Щодо тарифів: Україна стала першим новим ринком, на якому Spotify запустила відразу всі чотири доступні тарифні плани. Серед них - Premium Duo, який дозволяє парам або сусідам ділити одну підписку на двох.
На цьому унікальність України не закінчилась - ціни для українців представлені у доларах, а не у національній валюті. Для прикладу, в Росії ціни доступні в рублях, до того ж за перерахунком на USD вартість нижче, ніж в Україні. Так, Spotify Premium в РФ обійдеться в $2,37 (169 рублів) на місяць проти українських $4,99.
Разом із цінами в гривнях доводиться чекати і українського інтефейсу. Поки Spotify доступний англійською та російською. Керівництво пояснило, що хотіло запустити сервіс якомога швидше, тому вирішила робити це англійською. Недопрацювали в Україні і розділ подкастів - поки на нашій території він недоступний.
Поговорімо про плейлисти. Для України запустили три категорії: інді, поп-хіти і нова музика. Також доступні плейлисти з українськими виконавцям під назвою This Is. Компонує українські підбірки команда берлінського хабу Spotify.
Краузен відзначив, що редактори складають локальні плейлисти на базі смаків українських користувачів. На питання про те, чи є серед редакторів українського напрямку вихідці з України, в компанії не відповіли.
«Є команда міжнародних музичних редакторів, які базуються в Берліні, але ми не розкриваємо імена або походженням своїх співробітників».
Запуск Spotify став гарною новиною для вітчизняних музикантів. Більше майданчиків - більший прибуток. Хоча компанія не розповіла про умови співпраці з українськими виконавцями, за словами Краузена, у інших країнах співаки отримують до 70% прибутку за використання своїх треків.