Минулого місяця компанія Big Data UA, що моніторить телеперегляд на IPTV і OTT-сервісах, зафіксувала максимальне значення загального телеперегляду - воно досягло 7,36%. Однак поступове пом'якшення карантинних заходів дається взнаки: показник поступово знижується, і в червні він склав вже 6,1%. При цьому, як відзначають в компанії, знизилось не лише охоплення за день (на 2 п.п.), а й середній час перегляду, який скоротився майже на півгодини. Але і це ще не всі сюрпризи минулого місяця, і просто зараз ми ознайомимося з ними детально.
Станом на кінець червня в панелі налічувалося понад 360,1 тис. активних домогосподарств. Найбільше зростання за звітний період продемонстрували групи каналів спортивної тематики і кінопоказу, а найбільші втрати - у групи каналів загального перегляду.
Група каналів загального перегляду втратила 2,6 п.п., і її показник склав 57,12%. Втім, це не завадило сегменту стати лідером загального забігу, причому з традиційно великим відривом. Також трохи просіли показники розважальних і пізнавальних мовників, а в цілому рейтинг червня виглядає так:
Усередині групи каналів загального перегляду відбулися деякі зміни: Плюси повернули собі першість у загальному забігу, посунувши канал «Україна» на друге місце:
Втім, каналу «Україна» вдалося втримати перше місце у вихідні
Група дитячих каналів, чия частка перегляду становила 7,76% - на 0,07 п.п. вище показника в травні - розташувалася на другому місці:
Перше місце в сегменті як і раніше посів «ПлюсПлюс», частка якого зросла на 0,19 п.п. - до рівня 2,74%. Всього каналу вдалося згенерувати 155,2 тис. контрактів в червні
Стрімке зростання продемонструвала частка перегляду групи каналів кінопоказу (вона збільшилася на 0,69 п.п. до 7,36%), що дозволило цій групі піднятися на третю сходинку:
За підсумками місяця лідерство в групі отримав канал TV 1000 East, частка якого зросла на 0,23 п.п. - до 1,82%. Сумарно його дивилися більше 268,2 тис. домогосподарств, а середня тривалість перегляду склала 43 хвилини
На четверте місце перемістилася група розважальних каналів, їхня частка просіла на 0,69 п.п. - до 7,26%:
Очолив сегмент знову ТЕТ, чия частка дещо зросла (на 0,1 п.п. - до 3,17%), а кількість згенерованих в червні контрактів з IPTV / OTT-домогосподарствами склала 320,3 тис.
П'яте місце посіла група каналів новин, чия частка перегляду зросла на 0,35 п.п. - до 5,79%:
Канал «Україна 24» знову очолив групу, а його частка перегляду зросла на 0,19 п.п. - до 1,58%. Мовник згенерував 234,1 тис. контрактів, а його середній час перегляду склав 24 хвилини
Група пізнавальних каналів, частка перегляду якої зменшилася на 0,39 п.п., займає шосте місце з показником 4,55%. Лідером сегменту став канал Viasat History, хоча його частка просіла на 0,04 п.п. - до 0,58%:
Група спортивних каналів в червні продовжила нарощувати частку перегляду (зростання на 1,51 п.п. у порівнянні з травнем), завдяки чому піднялася на сьоме місце з часткою перегляду 4,15%. Лідирують в сегменті канали «Футбол 2» (частка зросла на 0,64 п.п. - до 1,57%) і «Футбол 1» (частка зросла на 0,45 в.п - до 1,28%):
На восьмому місці розташувалася група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 3,47% (зростання на 0,38 п.п.). Очолив рейтинг НЛО TV - його частка в травні виросла на 0,32 п.п. і становить 1,92%:
Замикає загальний рейтинг група музичних мовників. Частка її перегляду в червні збільшилася на 0,18 п.п. і склала 1,75%, а лідером став канал М1 з часткою 0,52%:
Наостанок - зведення з полів регіонального мовлення:
Перше місце в групі знову посів запорізький «Телеканал Z» з часткою 0,124%, а в цілому сегменту за червень вдалося отримати більше 576 тис. контактів з домогосподарствами.