З 25 вересня по 3 жовтня в режимі онлайн відбудеться Одинадцятий Одеський міжнародний кінофестиваль. А його нову айдентику організатори вже готові презентувати: над нею, як і над рекламною кампанією, працювала креативна агенція BBDO Ukraine.
«Нова айдентика Одеського міжнародного кінофестивалю поєднала в собі ті метаморфози, з якими ми зустрілись цьогоріч. Нехай Одинадцятий ОМКФ набув іншої форми, але його суть лишається незмінною. Ми так само прагнемо показувати якісне кіно глядачу, викликати в ньому емоцію, спонукати до рефлексії. Саме це креативна агенція BBDO Ukraine відтворила в айдентиці, звернувшись до кола, як візуального коду, що символізує початок всього, зокрема й кінематографу», - зазначила генеральний продюсер ОМКФ Юлія Сінькевич.
Нова айдентика заходу втілила в собі задум кінематографу та його існування для глядача, який сприймає історію через її проекцію на екран. У типографіці закладений ефект хроматичної аберації, який знайшов ще одне втілення в обраних кольорах фірмового стилю. Кожен з них - це колір, який можна знайти у процесі дисперсії світла або його неправильного заломлення.
«В центрі нашого візуального сюжету - історія. Та сама, яка живе у кінопроекторі та намагається вирватися пучком світла, пройти крізь лінзу, осяяти собою прямокутний екран і дарувати емоції глядачам. Ключовим елементом візуального коду оформлення стало коло. Ця форма служить порталом між візуальним та емоційним. Початковою точкою будь-якої історії, адже саме звідти проектор починає свою візуалізацію. У цьому колі живуть мільйони світів та персонажів. Там вікно, в якому на декілька годин можна сховатися від реальності», - пояснює задум керівник BBDO Branding Маша Тетерін.