Проект Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Media Change Ukraine, який за умов карантину має допомогти регіональним телеканалам обмінюватись контентом, за ініціативи члена регулятора Максима Онопрієнка готує новий етап - з обміну досвідом.
Нацрада закликає бажаючих зареєструватись через форму https://bit.ly/2VdYVYL. Коли сформується остаточна кількість учасників, оберуть дати вебінарів, з розрахунку один на тиждень. Наразі онлайн-заходів чотири, розділених за тематикою:
Тема 1: Регіональні медіа в сучасних умовах.
Учасники - власники і керівники телеканалів.
Ітиметься про:
– аудиторію. Для кого канал працює та як «почути» свою аудиторію;
– сітку мовлення. Якою вона має бути і як її формувати;
– новини. Як зрозуміти, чи якісно вони працюють та як їх покращити;
– ресурс. Як правильно планувати виробничий і творчий ресурс, як знайти баланс у трикутнику «дорого-швидко-якісно»;
– власне виробництво. Бажання і можливості.
Тема 2: Якими мають бути регіональні новини.
Учасники - керівники, головні редактори каналів і керівники новин.
Ітиметься про:
– переваги регіональних мовників, та що глядач очікує побачити в новинах;
– стандарти сучасних телевізійних новин і як їх досягати;
– структуру редакції та розрахунок ресурсу;
– діджиталізацію новин та соціальні мережі.
Тема 3: Особливості роботи редакцій в передвиборчий і виборчий період.
Учасники - керівники каналів, головні редактори новин і проектів.
Ітиметься про:
– особливості регулювання медіа під час виборів;
– що можна, а що заборонено медіа;
– реклама, «джинса» і піар - де грань;
– можливі формати на період виборів.
Тема 4. Діджиталізація та соціальні мережі.
Учасники - головні редактори та керівники новин.
У полі зору:
– соціальні мережі як нові платформи з доставки контенту споживачу;
– особливості Facebook, Instagram, YouTube, TikTok;
– можливості соціальних мереж для пошуку інформації;
– соцмережі як інструмент просування ефірного контенту.
Усі вебінари безкоштовні, розраховані на дві години кожен. Трансляція через Zoom. Проводитимуть тренінги профільні фахівці з великим досвідом роботи в медіа, зокрема й регіональних.