Через карантин багато телеканалів відчувають контентний голод. До того ж, деякі телекомпанії, особливо регіональні, вже прогнозують невиконання ліцензійних вимог - адже створити передбачений форматом продукт неможливо. Втім, разом з кризою приходять і антикризові рішення. Член Нацради з питань телебачення і радіомовлення Максим Онопрієнко оголосив початок роботи проекту Media Change Ukraine.
Фактично, проект працює як платформа з обміну контентом, доступ до якої може отримати будь-яка телекомпанія України. Все що потрібно - зайти на сайт, зареєструватися та отримати доступ до каталогу контенту. Далі обрати те, чого не вистачає для ефіру, і відправити заявку. Після цього менеджер бази сконтактує замовника с телекомпанією, що володіє контентом.
У базі з’являється контент від телекомпаній, які готові запропонувати свій продукт у користування на час карантину. До проекту вже долучилися телеканал TV5 із Запоріжжя, телеканал «Вітер» з Кропивницького, «Місто» та ТВ7+ з Хмельницького, Маріупольське телебачення та «34 телеканал» з Дніпра.
При реєстрації регламентується право на використання контенту: без передачі третім особам, без використання в інтернеті, а головне - без оплати (на період офіційно встановленого центральними органами влади терміну карантину чи надзвичайної ситуації/стану). Повні юридичні умови вже розміщено на сайті.
«Цей обмін наразі реалізовано найпростішим та найшвидшим методом. Навіть домен сайту ще на авторизації. База починає наповнюватися, а на сайті ще плануємо удосконалювати систему реєстрації для зручності», - додав Онопрієнко.