Україна поступово позбавляється від карантинних кайданів, і це безпосередньо позначається на глядацьких симпатіях громадян. Компанія Big Data UA, що моніторить телеперегляд на IPTV і OTT-сервісах, презентувала підсумки дослідження за травень, і результати варті того, аби вивчити їх детально.
По-перше, середнє денне охоплення зросло з 32,9% у квітні до 34,9% в травні - тобто IPTV/OTT-сервісами на карантині користувалося більше людей, ніж навіть в зимові місяці. По-друге, в середньому глядачі витрачали на телеперегляд на 30 хвилин більше, ніж в січні-березні 2020-го. Втім, якщо порівнювати цей показник з квітневим, то він все ж трохи знизився - з 5 годин 12 хвилин до 5 годин 3 хвилин.
Лідерами зі зростання виявилися канали загального телеперегляду, спортивні (які в останні місяці лише втрачали аудиторію) і дитячі мовники. А ось новини та кіно, навпаки, почали здавати позиції, і загальний рейтинг травня виглядає ось так:
Група каналів загального телеперегляду помітно наростила свої показники: на 1,03 п.п. - до 59,72%, а всередині неї відбулися зміни:
Плюси втримали перше місце за показниками у будні, проте у вихідні мовника посунув канал «Україна», якому також вдалося стати лідером загального забігу
Друге місце з часткою 7,69% посіла група дитячих мовників, змістивши з позиції розважальні канали:
Перше місце в сегменті, як і раніше, тримає «ПлюсПлюс», хоча його частка знизилася на 0,05 п.п. - до рівня 2,55%. Всього каналу вдалося згенерувати в травні 148,3 тис. контрактів
Третє місце посіла група розважальних каналів:
У лідерах знову ТЕТ, частка якого трохи просіла (на 0,38 п.п. до 3,08%), а кількість згенерованих в травні контрактів IPTV / OTT-домогосподарствами склало 318,9 тис.
Четвертий рядок загального рейтингу, незважаючи на зниження показників, знову за групою каналів кінопоказу:
За підсумками місяця лідерство в групі отримав канал TV 1000 East, частка якого знизилася на 0,04 п.п. - до 1,59%. Сумарно його дивилися понад 229 тис. домогосподарств, а середня тривалість перегляду склала 53 хвилини
Частка перегляду новинних каналів в травні впала на 0,52 п.п. - до 5,45%, але це не завадило сегменту утримати п'яте місце:
Канал «Україна 24» знову очолив групу, а його частка перегляду знизилася на 0,09 п.п. - до 1,39%
Пізнавальні мовники утримали шосту сходинку загального рейтингу, а лідером сегменту став канал National Geographic, чия частка зросла на 0,01 п.п. - до 0,64%:
На сьомому місці влаштувалася група серіальних каналів з НЛО TV на чолі - його частка в травні виросла на 0,01 п.п. і становить 1,59%:
Група спортивних мовників нарешті почала демонструвати зростання, але піднятися вище восьмого місця їй не вдалося. Лідирують в сегменті канали «Футбол 2» (частка зросла на 0,29 п.п. - до 0,93%) і «Футбол 1» (частка зросла на 0,22 в.п - до 0,84%):
Замикає загальний рейтинг група музичних мовників. На першому місці тут залишився канал М1, хоча його частка знизилася до 0,51%:
Наостанок - зведення з полів регіонального мовлення:
Перше місце в групі знову посів запорізький «Телеканал Z» з часткою 0,132%, а в цілому сегменту за квітень вдалося отримати більш 642 тис. контактів з домогосподарствами.