Компанія Ocean Media продовжує усіма силами залучати рекламодавців на телебачення. Найбільший в Україні продавець прямої телевізійної реклами запроваджує програму підтримки рекламодавців на літній період, що передбачає 20% бонусного розміщення для компаній, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів в телеефірі, та 25% бонусів для тих, хто влітку інвестують в комунікацію своїх брендів зі споживачами більше запланованого.
Якщо бренди не мали активності, але влітку з’являться у телеефірі з бюджетом не менше 2 млн грн на період березень-серпень, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.
«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його пом’якшення вже наприкінці травня дало можливість рекламодавцям почати відновлювати продажі, - відзначає директор з продажів Ocean Media Сергій Смелянський. - В цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачами й продовжують інвестувати в цей непростий період для компаній та економіки в цілому.
Показники теледивлення 2020 року б’ють всі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання до 50%. Це створює унікальні можливості для наших клієнтів. Ocean Media пропонує своїм партнерам скористатися можливістю та прокомунікувати з телевізійною аудиторією в період збільшеного дивлення та уваги до телебачення. За даними нашого дослідження, абсолютна більшість наших партнерів розраховує відновити продажі до докризового рівня вже до кінця 2020 року. Я впевнений, що наша програма літнього стимулювання допоможе досягти цієї мети».