Молодь демонструє рекордні показники теледивлення в Україні. В березні цільова аудиторія 14-30 років збільшилась на 9,2% у порівнянні з минулим роком. У квітні - на 32,8%, а в травні - на 18,5%. Навіть після ослаблення карантинних обмежень молодіжна ЦА зберігає підвищене теледивлення.
За словами генерального директора Ocean Media Андрія Партики, причиною росту молодіжної аудиторії став карантин та нездатність онлайн-сервісів підлаштуватись до різкого зростання споживання.
«Люди значно глибше познайомились з якісним українським телебаченням, і є висока вірогідність, що цей зв’язок вже не перериватиметься. Виявилось, що онлайн-сервіси не дуже розраховані на різке зростання споживання, молоді люди дивились там кілька топових фільмів, а далі повертались до телевізійних шоу. Це дало змогу, наприклад, «Новому каналу» в окремі дні карантину отримувати до 18,5% телевізійної аудиторії», - додав Партика.
Гендиректор Ocean Media також підкреслив особливості молодіжної телевізійної аудиторії, зокрема, її мобільність. «Головна особливість молодіжної аудиторії в тому, що вона легко мігрує між брендами, швидко реагує на якісний рекламний контент. Молодь пробує життя, пробує його смаки. Вона значною мірою є драйвером економіки, задає стиль споживання в сім’ї, першою реагує на зміни», - зауважив Андрій Партика.