Від сьогодні в Україні введено каратин, але деякі компанії вважають за необхідне підсилити комунікацію щодо коронавірусу. «Великий рекламний бізнес представлений в Україні компаніями, які сплачують всі податки, будують прозорі стосунки, піклуються про своїх працівників і партнерів та займають відповідальну соціальну позицію», - наголошує генеральний директор Ocean Media Андрій Партика та пропонує бізнесу діяти на упередження, щоб зберегти людей і ресурси від епідемії.
«Звертаємось до наших клієнтів, рекламодавців, агенцій, медіа, до всіх українських бізнесменів з пропозицією прийняти маніфест щодо нової бізнес-етики, аби суттєво вплинути на сповільнення розповсюдження вірусу. Це дозволить зберегти наших близьких, наші команди, наш бізнес і нашу країну. Якщо є побажання формату такого маніфесту, ми відкриті до діалогу. Пишіть нам на
friend@oceanmedia.com.ua, ми готові очолити процес змін, щоб вберегти наші команди від коронавірусу», - закликає Партика.
Наразі Ocean Media рекомендує колегам утриматись від закордонних поїздок, особливо у Китай, Корею,
Італію, Німеччину, Іран, Францію, Іспанію, США, Японію та Нідерланди. А якщо вже поїхали - після повернення пройти 14-денний карантин, працюючи дистанційно. Також ефективними заходами для сповільнення розповсюдження вірусу в агентстві вважають зменшення обсягу особистої комунікації, відмову від рукопотискань, переведення спілкування у формат відеоконференцій та переведення працівників на дистанційну роботу.