Рано чи пізно все добігає кінця, і конкурс соціально вагомого контенту PITCH UA 2 - не виняток. Починаючи з грудня, індустрія уважно стежила за другою ітерацією пітчингів, що її організувала компанія Media Resources Management за підтримки проекту «Зміцнення Громадської довіри» (UCBI II), який фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
Десять днів тому, 12 травня, 17 фіналістів за допомогою Zoom-конференції особисто представили свої проекти на фінальному онлайн-пітчингу конкурсу, а сьогодні журі нарешті оголосило його переможців. За словами організаторів, список вийшов довгим, і це добре: значить, скоро цікавого, якісного та важливого контенту про Україну стане більше. На першому PITCH UA щасливчиків було сім, а тепер їх дванадцять, вісім з яких отримають фінансування частини бюджету всього проекту, а ще чотири - фінансування девелопменту й виробництва пілота.
- «Будуємо Україну Разом», реаліті-шоу, Play Production (категорія «Активація молоді», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Весілля під час розведення», телевізійний серіал, 1+1 Продакшн (категорія «Гуманізація конфлікту», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Вихідні на Атласі», фільм, ТОВ «Твій найкращий фестиваль» (категорія «Активація молоді», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Всі, хто хотіли, поїхали?», мальована анімація, Real Stories Production (категорія «Гуманізація конфлікту», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Голова», комедійний серіал, GOOD MOOD PRODUCTION (категорія «Активація молоді», фінансування девелопменту проекту і виробництва пілота)
- «МАМА», драма, ТОВ «Основа Фільм» (категорія «Гуманізація конфлікту», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Морська Академія», молодіжна драма, ТОВ «СТАР МЕДІА» (категорія «Активація молоді», фінансування девелопменту проекту і виробництва пілота)
- «Радикальне рішення», драма, GREEN PENGUIN MEDIA (категорія «Активація молоді», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Розбір гри», документальне кіно, ТОВ «КС ПРОДАКШН» (категорії «Комунікація з окупованими територіями» і «Активація молоді», фінансування девелопменту проекту і виробництва пілота)
- «ЧУМА», телевізійний серіал, ГО «Національна асоціація медіа» (категорії «Комунікація з окупованими територіями» і «Гуманізація конфлікту», фінансування частини бюджету всього проекту)
- «Шалені бджолярі», комедія, мелодрама, ФОП Кузьменко Ярослава Василівна (категорія «Гуманізація конфлікту», фінансування девелопменту проекту і виробництва пілота)
- «Я у мами стартапер», Youtube-шоу, TWO WORDS (категорія «Активація молоді», фінансування частини бюджету всього проекту)
Всі переможці отримають можливість фінансування від UCBI II/USAID (відповідно до дійсних Правил конкурсу), а також консалтинг-супровід від USAID у подальшій роботі над проектами.
«Ми дуже задоволені результатами другого конкурсу PITCH UA і раді підтримати так багато цікавих історій. Ці історії охоплюють усі три тематики конкурсу і мають цілу палітру різноманітних форматів та партнерств. Ми вкотре були вражені зростаючим інтересом до створення якісного та соціально вагомого контенту з боку креативних телевізійників та кінематографістів. Дякуємо всім, хто цього року подав свої заявки, а особливо тим, хто дійшов до фінального етапу. Щодо учасників, яких, на жаль, немає в списку переможців - сподіваємося, що ви знайдете інші джерела фінансування та зможете втілити свої ідеї у життя. Нам подобається потенціал українського креативного ком’юніті, і ми сподіваємося, що за нашої підтримки проекти-переможці стануть ще кращими та завоюють свої глядацькі аудиторії. І ми разом зможемо довести ще раз, що Україна - це сучасна європейська країна, яка одночасно є єдиною та різноманітною», - каже керівник медіанапрямку UCBI II Віра Костенко-Кузнєцова.
Головна мета конкурсу - стимулювати появу все більшої кількості знакових успішних проектів, що привертатимуть увагу глядачів до важливих соціальних питань та сприятимуть позитивним змінам у нашій країні.
«Одна з особливостей PITCH UA 2 - не «запрограмована» від початку кількість переможців. Це стало можливим завдяки підтримці UCBI II/USAID - їх щирій зацікавленості у тому, аби контенту, що ціннісно об’єднує українське суспільство, ставало дедалі більше. І саме тому ми зараз маємо можливість вітати таку велику кількість переможців, - зазначає директор MRM Катерина Удут. - Дуже тішить, що на конкурс було подано стільки цікавих заявок, які стосуються найрізноманітніших і справді важливих соціальних тем. І відчувається: автори звертаються до цих тем не тому, що «треба», а оскільки їм справді хочеться щось змінити на краще. Тож, думаю, не буде перебільшенням сказати, що наш конкурс певним чином переріс у справжній «рух» на рівні усієї індустрії, який, сподіваюся, розвиватиметься й надалі».
Тепер другий конкурс PITCH UA офіційно добіг кінця, тож саме час привітати переможців і чекати на реалізацію їхніх робіт. Ну а в проміжку рекомендуємо зануритися в уже традиційні «Розмови з Голлівудом»: фінальна бесіда відбудеться 26 травня, однак записи й надалі будуть доступні на YouTube-каналі проекту.