Компанія Big Data UA, що моніторить телеперегляд на IPTV і OTT-сервісах, презентувала підсумки дослідження за повний «карантинний» квітень. Цифри в сегменті передбачувано виросли і досягли максимального значення з початку року: загальний телеперегляд склав 7,15% (зростання на 1,55 п.п.), щоденне середнє охоплення зросло до 32,9%, а середній час збільшилася на 39 хвилин - до 5 годин 12 хвилин.
Лідерами зі зростання виявилися дитячі канали та канали кінопоказу, а спортивні мовники продовжують втрачати аудиторію - очевидно, через відсутність спортивних заходів по всьому світу (крім, звичайно, Білорусі). Тому рейтинг квітня в цілому виглядає так:
Як бачите, показники каналів загального телеперегляду за звітний період практично не змінилися, але ця група продовжує утримувати лідируючу позицію в загальному рейтингу.
А перше місце в ній, як і раніше, займають Плюси, причому як в будні, так і у вихідні
Розважальний сегмент поліпшив позиції, і за підсумками місяця отримав почесне «срібло».
Очолив групу, як і минулого місяця, телеканал ТЕТ: за квітень йому вдалося набрати 306,8 тис. контактів з IPTV и OTT-домогосподарствами
На третьому місці розташувалася група дитячих каналів, чия частка перегляду становить 7,55% - на 0,56 п.п. вище показника в березні.
У лідерах сегменту знову канал «ПлюсПлюс»: його частка зросла на 0,19 п.п. до рівня 2,6%, а за квітень мовник згенерував 147,3 контактів
Четвертий рядок загального рейтингу закріпився за групою каналів кінопоказу, чий показник зріс на 0,73 п.п. (До 7,15%).
За підсумками місяця лідерство в групі утримав канал TV 1000 East, частка якого зросла на 0,28 п.п. - до 1,64%. Сумарно його дивилися більше 212,8 тис. домогосподарств, а середня тривалість перегляду склала 57 хвилин
На п'ятому місці влаштувалася група новинних мовників, чия частка перегляду зросла на 0,14 п.п. - до 6,97%.
Перше місце продовжує утримувати канал «Україна 24», чия частка зросла до 1,47% (на 0,17 в.п.)
Пізнавальні мовники, як і раніше, утримують шосту сходинку загального рейтингу, а каналу Viasat History вистачило приросту частки на 0,01 п.п. (до 0,66%), щоб утримати лідерську позицію:
Сьоме місце рейтингу залишилося за групою спортивних каналів. «Футбол 2» втратив 0,95 п.п. (частка 0,63%), а «Футбол 1» - 0,87 п.п. (частка 0,61%), але це не завадило їм залишитися на першому і другому місцях відповідно:
Група каналів з серіалами залишилася на восьмому місці, її беззмінний лідер - канал НЛО TV (частка зросла на 0,18 п.п. - до 1,58%):
Закриває загальний рейтинг група музичних мовників. На першому місці тут канал М1, хоча його частка знизилася до 0,55%:
Регіональні канали в загальному забігу участі не беруть, але подивитися, як тут йдуть справи, зайвим не буде:
Перше місце в групі знову в запорізького мовника «Телеканал Z» з часткою 0,158%, а в цілому сегменту за квітень вдалося отримати більш 673 тис. контактів з домогосподарствами.