Компанія BIG DATA UA, яка моніторить телеперегляд на IPTV і OTT-сервісах, проаналізувала зміни уподобань населення з перегляду телеканалів в березні. Через оголошений Кабміном карантин з середини березня значно зріс телеперегляд як традиційного телебачення, так і сервісів IPTV і OTT.
За даними аналітиків, загальний рейтинг телеперегляду в березні виріс до рівня січневого показника, а ось середнє охоплення за день виявилося трохи нижчим, ніж у січні. Середній час перегляду, в порівнянні з лютим, збільшився майже на годину і склав 4 год. 33 хв. (рекорд з початку 2020 року).
Станом на кінець місяця в панелі було понад 424,2 тисячі активних домогосподарств. У березні глядачі активніше дивилися канали загального перегляду і канали новин. Зросла частка перегляду групи серіальних каналів. А ось спортивні канали через скасування важливих турнірів і чемпіонатів помітно втратили дивлення. В цілому рейтинг березня виглядає так:
- канали загального перегляду
- розважальні канали
- дитячі канали
- фільмові канали
- новинні канали
- пізнавальні канали
- спортивні канали
- серіальні канали
- музичні канали.
В березні з початком карантину група каналів загального перегляду значно покращила позиції - частка зросла на 2,59 в.п., до 58,88%.
Частка групи розважальних каналів також зросла - на 0,06 п.п., до 7,57%. Це дозволило групі переміститися з третьої позиції на другу.
Групу очолив канал ТЕТ, набравши в березні 521 тис. контактів з IPTV і OTT-домогосподарствами по всій Україні. Середній час перегляду ТЕТ в березні склав 49,5 хв. В цілому група розважальних каналів за місяць набрала 2,3 млн контактів з IPTV і OTT-домогосподарствами.
Група дитячих каналів, частка перегляду якої склала 6,99%, що на 0,15 п.п. нижче показника в лютому, розташувалася на третьому місці.
Частка перегляду «ПлюсПлюс» зросла на 0,29 п.п. - до 2,41%, канал залишається на першому місці в групі, згенерувавши 289,9 тис. контактів в березні. Сумарно дитячі канали в березні отримали 1,22 млн контактів з домогосподарствами, підключеними до IPTV / OTT-панелі.
Група кіноканалів втратила відразу 1,13 п.п. (Зниження до 6,42%), що зумовило падіння цієї групи з другого на четверте місце.
У березні 2020 року лідируючу позицію в групі посів канал TV 1000 East (частка перегляду 1,35%, зростання на 0,31 п.п.). Більше 464 400 унікальних домогосподарств протягом місяця дивилися телеканал TV 1000 East в середньому 47 хвилин. В цілому група кіноканалів набрала 2,44 млн контактів з IPTV і OTT-домогосподарствами за місяць.
Група інформаційних каналів перемістилася з сьомого місця в лютому відразу на п'яте місце в березні.
Перше місце посів канал «Україна 24», частка перегляду якого в березні виросла більш ніж удвічі і досягла 1.30 п.п. (канал отримав 383,6 тис. контактів і середній час перегляду на рівні 27,6 хв.). Сумарна кількість контактів IPTV і OTT-домогосподарств з інформаційними телеканалами в березні - 2,09 млн.
Група пізнавальних каналів (частка перегляду зменшилася на 0,78 п.п.) займає шосте місце з показником 5,83%.
Групу очолив Viasat History, а канал NATIONAL GEOGRAPHIC перемістився на другу позицію. В цілому група пізнавальних каналів згенерувала 2,5 млн контактів з IPTV і OTT-домогосподарствами.
Найбільша втрата частки телеперегляду спіткала спортивні канали. Скасування основних спортивних подій призвело до втрати аудиторії. Група спортивних телеканалів змістилася з п'ятого (в лютому) на сьоме місце в березні.
У березні перше місце в групі отримав канал «Футбол 2» з часткою перегляду 1,58% (зниження на 0,94 п.п.). Канал «Футбол 1» (частка перегляду в березні 1,48%, зменшення на 0,65 п.п.) займає другу позицію. Сумарно група спортивних каналів згенерувала близько 1,37 млн контактів.
Восьме місце посіла група каналів серіалів із загальною часткою перегляду 3,12% (зростання на 0,61 п.п.).
Група музичних каналів, що втратила в березні 0,19 п.п. (до 1,54%), займає те ж дев'яте місце.
Серед регіональних каналів на першому місці залишається запорізький «Телеканал Z». У березні група регіональних каналів отримала більш 778 тис. контактів з домогосподарствами.