FILM.UA Group підбила підсумки кінотеатрального сезону 2019-го - початку 2020 року. З серпня до початку карантину українці побачили 7 стрічок виробництва та/або дистрибуції компанії.
«Для FILM.UA Group цей період був насиченим і захоплюючим. 7 кінотеатральних різножанрових релізів протягом 7 місяців, кожен реліз - із масштабною національною промокампанією, а у кожному проекті - унікальні спонсорські й партнерські активності. За цей період ми вибудували й налагодили абсолютно нові бізнес-процеси взаємодії команд як всередині групи, так і зовнішньої взаємодії - з нашими партнерами, кінотеатрами, дистрибуторами й, зрештою, з нашим головним «замовником» - українським глядачем», - прокоментувала керівник напрямку кінотеатральної дистрибуції FILM.UA Group Надія Коротушка.
За 7 місяців 2019-го - початку 2020 року компанія виділила 9 найяскравіших здобутків:
1. Вражаючий період прокату. З серпня по лютий щомісяця в кінотеатрах з’являлась стрічка від FILM.UA Group. А це означає - 7 місяців, 7 кінофільмів, 39 прем’єр за участі творчих груп. У прокаті стрічки провели 36 тижнів або 254 дні, або 46 028 сеансів в усіх куточках України.
2. Бокс-офіс понад 100 млн грн. Сукупний бокс-офіс фільмів подолав позначку 100 млн грн і становить 109 094 360 грн. Серед проектів відзначено й два фільми-мільйонери у доларовому еквіваленті: «Захар Беркут» - $1,438 млн та «Скажене Весілля 2» - $1,741 млн.
3. Аудиторія понад 1,2 млн глядачів. За період прокату фільмів FILM.UA Group сукупно продано 1 255 911 квитків. Найбільше аудиторія вподобала комедію «Скажене весілля 2» (444,6 тис. квитків) і історичний екшен «Захар Беркут» (443,4 тис. квитків). Цікаво й те, що лідером з тривалості прокату став саме «Захар Беркут», пропрацювавши у кінотеатрах 10 тижнів.
4. Нестандартний пакет промо. Вагомою складовою пакетів промо стали створені спеціально до виходу фільмів 6 кліпів топових виконавців:
- Pianoбой feat. Open Kids - Ніхто не сам (OST «Поліна і таємниця кіностудії»);
- Океан Ельзи - Перевал (OST «Захар Беркут»);
- Джамала - Ціна правди (OST «Ціна правди»);
- MOZGI - СВ2 (з к/ф «Скажене Весілля 2»);
- Потап, Олег Винник І Оля Полякова - Свят! Свят! Свят! (OST «Скажене Весілля 2»);
- Тіна Кароль & Юлія Саніна - Вільна (офіційний саундтрек фільму «Віддана»).
Разом кліпи зібрали 12 млн переглядів на YouTube. Абсолютний рекорд встановив кліп на пісню «Вільна» (OST «Віддана»), кількість органічних переглядів якого сягнула 6,5 млн і продовжує зростати.
5. Зв'язок з дотичними сферами мистецтва. Проекти студії не лише надихалися книжками (Іван Франко «Захар Беркут», Софія Андрухович «Фелікс Австрія», що покладені в основу екранізацій «Захар Беркут» та «Віддана» відповідно), а й надихали на їхнє створення. Так було випущено три книги:
- «Захар Беркут: Легенда» (видавництво ArtHuss) - комікс Олександра Корешкова, сучасна графічна інтерпретація легендарної повісті;
- Кулінарний записник «Галицькі смаколики» («Видавництво Старого Лева») - це кулінарна книжка за мотивами роману Софії Андрухович «Фелікс Австрія» та його екранізації - фільму «Віддана». Тут можна знайти рецепти страв галицької кухні, а також доповнити її власними;
- «Ґарет Джонс. Ціна правди» (видавництво «Жнець») - до книги увійшли вибрані статті британського журналіста валлійського походження Гарета Джонса, який перший під своїм прізвищем розповів світові про геноцид українського народу під час Голодомору 1932–1933 років і злочини сталінського режиму.
6. Продаж формату за кордон. Особливим приводом для гордості FILM.UA Group цьогоріч став прокат фільму Importinis jaunikis («Імпортний наречений»), що є адаптацією формату фільму «Скажене Весілля» в Литві. Найскаженіша українська комедія 2018 року стала першою національною стрічкою, формат якої купила інша країна. І що найважливіше - фільм очолював рейтинги прокату три тижні поспіль. Й навіть на п’ятому тижні залишався в ТОП-5 найвідвідуваніших стрічок. Бокс-офіс литовських колег склав $776,939 (19,1 млн грн).
7. Промотур як одна зі складових успіху. Прокат воєнної екшен-драми «Черкаси» став рекордсменом за кількістю прем’єрних заходів, відвідавши 10 міст: Львів, Івано-Франківськ, Луцьк, Одесу, Черкаси, Полтаву, Шостку, Маріуполь, Запоріжжя та Київ, де відбулось 5 районних прем'єр. Творча група проїхала з заходу на схід, із півночі на південь, забезпечивши прямий контакт з глядачами й максимально інформативні зустрічі. На заходи продано понад 4,5 тисячі квитків. Нагадаємо, що прокат перервано у зв’язку з пандемією коронавірусу. Творці планують повернути стрічку в кінозали України, щойно загроза здоров’ю людей мине. З тієї ж причини на невизначений термін перенесено прем’єру спортивної драми «Пульс», що мала стати восьмим проектом сезону.
8. Глобальний проект з Київським метрополітеном. Починаючи з жовтня 2019 року, запущено унікальний метропоїзд. Проект настільки вподобали кияни та гості столиці, що надалі він став частиною глобальної акції «У кіно на метро», ініційованої FILM.UA Group. В рамках цього проекту курсували кінопотяги, що знайомили:
- з етапами створення художнього фільму на прикладі історичного екшену «Захар Беркут»;
- з біографією видатного британського журналіста Гарета Джонса (до релізу історичного трилеру «Ціна правди»);
- з фактами спротиву українського тральщика «Черкаси» та його героями, які чинили опір російським окупантам у березні 2014 року (до релізу воєнної драми «Черкаси»);
- з драматичними історіями шляху до перемог Оксани Ботурчук, Яни Клочкової, Ольги Харлан та ще п’яти українських паралімпійських та олімпійських чемпіонок (до фільму «Пульс», що незабаром з’явиться у кіно).
9. Кіновсесвіт. Навколо фільмів студія створювала особливий всесвіт, і вагомою складовою кожного був мерч. Ця практика вперше масштабно реалізована в Україні. І попит свідчить про зацікавленість з боку глядачів. Загалом виготовлено 3175 одиниць товарів 38-ми найменувань. Найбільше уваги отримали атласні хустки «Віддана», 137 з яких знайшли своїх щасливих власниць. Увесь асортимент доступний як для купівлі в FILM.UA Store, так і на прем’єрах, фестивалях, за анонсами яких після карантину можна слідкувати на cторінках FІLM.UA Group.