Те, що відбуваються сьогодні в Україні і в світі, дійсно безпрецедентно: ніколи ще не траплялося такого, щоб цілі країни йшли на карантин, а мільйони людей при цьому надавали перевагу самоізоляції, а не насиченому суспільному життю. Не дивно, що і до кризи, котра виникла через пандемію, багато хто виявився не готовим, а бренди взагалі реагують на обстановку відміною, перенесенням або заморозкою своїх кампаній.
Але в FILM.UA Group впевнені: навіть в умовах нестабільності мовчання - не найкращий вихід. По-перше, така стратегія ще ніколи не допомагала бренду пробитися до споживача, а по-друге, навіть у кризі потрібно бачити в першу чергу нові можливості. Це, зокрема, стосується сфери FMCG (товари повсякденного попиту): тільки уявіть, який успіх чекає на торгову марку, яка, наприклад, зможе переконати потенційних покупців, що її товари краще обридлої всім гречки і надійніше за туалетний папір.
Знаючи про це, в FILM.UA підходять до ситуації не просто соціально відповідально, а й із турботу про українські бренди, тому на період карантину оголосили про спеціальні умови на розміщення медійних кампаній. Програма лояльності розрахована як на телеканали групи (п'ять з шести), так і діджитал-майданчики. До перших належать мовники з різною цільовою аудиторією: FILMUADrama цілиться у жінок середнього віку; EPOQUE спеціалізується на науково-популярному і історичному контенті, який буде цікавий аудиторії 18+ обох статей; кулінарна тематика «Кус Кус» і ЗСЖ-спрямованість 36,6 TV приваблюють жінок, а контент каналу «Дача», який присвячений садівництву і всьому, що з ним пов'язано, працює на обидві статі. Всі канали входять до пакетів найбільших провайдерів та кабельні мережі, що гарантує національне покриття з близько 10 млн лояльної аудиторії щомісяця. Додайте до цього діджитал-майданчики, включно із найбільшим у Східній Європі YouTube-каналом для мам Family is (лише він охоплює мільйони молодих жінок, що часто приймають рішення про покупки в своїх сім'ях), а також акаунти компанії в різних соціальних мережах.
«Ми, як і інші бізнеси, в непрості часи стоїмо перед новими викликами: як не втратити клієнтів, як зберегти команду, як оптимізувати процеси. Однозначно, одне з найважливіших питань для всіх - як скоротити видатки. Тому ми знаємо, що багато компаній значно скорочують або ж зовсім заморожують маркетингові бюджети. Це означає, що бренд пропадає з поля зору споживача. Ми також знаємо, що це може мати негативні наслідки для бізнесу. Тому ми розробили спеціальні партнерські умови медійного розміщення для брендів на каналах Pay TV, які належать FILM.UA Group. Це - 10 млн лояльних глядачів в місяць та національне покриття, які доступні компаніям. Таким чином ми прагнемо підтримати бізнеси, поки ситуація не стабілізується», - говорить директор агенції Brandly by FILM.UA Group Юлія Пилипенко.
Тепер ми дісталися до найцікавішого - власне, пропозиції FILM.UA Group. Вона полягає в тому, що інхаус-агентства групи Brandly в період карантину пропонує брендам-партнерам не лише значні знижки на медійне розміщення (а це, між іншим, 50% і більше), а й інші особливі умови, наприклад, повтори кампаній для тих клієнтів, які раніше вже розміщувалися з сюжетами (тобто у них є відзняті матеріали). Щоб отримати детальну інформацію щодо пропозиції, пишіть на brandly@film.ua.
Пам'ятайте, що криза - час можливостей, потрібно лише вміти їх розгледіти. Та й коли ще розкидати каміння, як не сидячи в самоізоляції? Кажуть, якщо зробити все правильно, то успіху потім не уникнути.