Залишившись вдома на карантині, зовсім не обов'язково бути відрізаними від світу мудрості. Ми вже почали розповідати про всілякі онлайн-курси, які дозволяють отримувати нові знання, не залишаючи власного будинку, але з часом їх кількість лише зростає. Українське агентство iProspect Ukraine, що спеціалізується на performance-маркетингу, оголосило про проведення онлайн-вебінару Digital marketing для e-commerce, і у вас є можливість взяти в ньому участь.
Під час івенту фахівці компанії розкажуть, які точки зростання є у рекламних кампаній, як знизити ціну органічного трафіку і визначити найвигідніші для компанії джерела трафіку. Спікери, серед яких Дмитро Клюшник (Head of SEO), Ілля Денщіков (Head of PPC) і Олег Кухарук (Head of Design & Analytics), поділяться секретами вибору найбільш відповідних інструментів платної реклами і методами розпізнавання користувачів в e-commerce, навіть якщо вони в режимі інкогніто.
Словом, хочете знати, як ефективно розподіляти бюджети і отримувати переваги в ніші, щоб обходити конкурентів? Ось вам явки-паролі: вебінар відбудеться 25 березня о 17:00, а зареєструватися на нього можна тут.