У листопаді компанія Megogo відзначала восьмиліття роботи на українському ринку. За цей час їй вдалося досягти значних висот: зі звичайного онлайн-кінотеатру Megogo перетворився на величезний розважальний медіасервіс, котрий надає користувачам можливість не лише дивитися кіно- і телеконтент, але й слухати подкасти та аудіокниги.
Таке зростання не минуло для компанії безслідно - вона задумалася про розробку нової маркетингової стратегії. Але робити це буде не на самоті: вперше в своїй історії Megogo залучає партнера, маркетингове агентство Fedoriv Agency, щоб із його допомогою проаналізувати ринкові тренди, вивчити діяльність компанії та її споживача, а потім представити нову маркетингову стратегію.
«Ми пройшли досить довгий шлях, щоб стати лідерами ринку. Наші результати - це, перш за все, наслідок діяльності сильної команди. Настав час масштабувати зусилля і використовувати важілі. Тому ми вирішили залучити Fedoriv Agency. Зусилля двох сильних команд зможуть сформувати нове уявлення про бренд, заговорити зі споживачем іншою, ще більш зрозумілою мовою і створити таку комунікацію, яка не залишатиме байдужих», - розповідає засновник і керівник Megogo Володимир Боровик.
«Про Megogo знають на ринку, але не уявляють її реальний масштаб. Компанії вдалося розвинути унікальну модель монетизації і швидко вирости на ринку, де рівень піратства сягав 100%. Megogo стрімко рухається до побудови власної екосистеми, яка задовольнить потреби в контенті у широкої аудиторії. Впевнені, що наш досвід прискорить зростання бренду і бізнесу на різних міжнародних ринках», - говорить глава і засновник Fedoriv Group Андрій Федорiв.
Найближчим часом компанії обіцяють розповісти деталі нового бачення, тож слідкуйте за оновленнями.