Найбільший в Україні телевізійний сейлз-хауз, Ocean Media, запроваджує спеціальні цінові стимули для порівняльної реклами. Перші 5 рекламних кампаній з порівняльною рекламою отримають 20% знижку. Акція стартувала 14 лютого.
«Першопрохідці отримають достойну винагороду. Порівняльна реклама надзвичайно ефективна. Вона, зазвичай, дуже цікава глядачам, має всі ознаки вірусної і ефективно стимулює продажі за рахунок міграції споживачів між брендами», - зазначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
Також Партика зауважив, що українські рекламодавці упереджено ставляться до порівняльної реклами, адже ніколи з нею не працювали. Їх також бентежить двозначність певних формулювань, які нещодавно з’явились у законі «Про рекламу».
«Ніхто не хоче ризикувати першим. Всі хочуть ознайомитись із практичними кейсами. Але той, хто почне першим, виграє двічі: завдяки достатньо вагомій ціновій знижці на рекламу, і від зростання продажів свого товару», - додав гендиректор.
Нагадаємо, у листопаді 2019 року Верховна Рада ухвалила законопроект № 0953, який дозволяє порівнювати бренди і продукти конкурентів в рекламі. Тобто будь-яка компанія зможе використовувати зображення, торгові марки та інші позначення компанії-конкурента, рекламуючи свій товар чи послугу.