Проаналізувавши результати поточного року, компанія Ocean Media, що називає себе найбільшим в Україні продавцем прямої телереклами, прогнозує зростання обсягу телеринку в 2020 році на 20%.
За словами генерального директора компанії Андрія Партики, 2019-й клієнти закінчують з хорошими результатами зростання бізнесу, навіть після двох виборчих кампаній та великої кількості політичних перетворень, що є позитивною передумовою прогнозу. У компанії розраховують на те, що 2020-й буде менш політизованим, і це полегшить прогнозування розвитку бізнесу клієнтів.
«Станом на зараз фіналізовано рекордний обсяг угод з рекламодавцями на цей рік – більше 3 млрд грн. Клієнти збільшують активність з перших тижнів наступного року, що є перевіреним маркером позитивного розвитку ринку. Активними є більшість категорій бізнесу наших рекламодавців, але FMCG зростають ще швидше у 2020-му. Вірогідно, це реакція на мотивацію раннього заключення угод і суттєвого зниження медіаінфляції разом з позитивними прогнозами розвитку економіки», - заявляє Андрій Партика.
Тож 20% в Ocean Media вважають консолідованим показником прямої реклами та телеспонсорства і розраховують на покращення цього прогнозу за умови відсутності великої світової економічної кризи.
«Ми не розділяємо консерватизм Всеукраїнської рекламної коаліції в частині оцінки телеринку і закликаємо її керівництво враховувати при прогнозах точку зору Індустріального Телевізійного Комітету як найбільш компетентного представника телевізійної галузі», - повідомив директор компанії.
Нагадаємо, компанія Ocean Media, окрім здійснення прямих продажів, є партнером з продажу прямої реклами на телеканалах ICTV, СТБ, «Новий канал», М1, М2, «Оце ТБ», «24» та «Сонце».