Завдяки вигідним угодам та активній рекламній кампанії сервіс Disney Plus отримав щонайменше 10 млн підписників з дати запуску. Ця цифра значно зросте після другої хвилі запуску у Великобританії, Німеччині, Франції, Італії та Іспанії наступного року. Наразі користувачам доступні понад 500 фільмів та 7,5 тис. епізодів різних шоу.
Більш детальну статистику Disney покаже тільки наступного року, тому Hollywood Reporter та Morning Consult poll провели спільне опитування, щоб сформувати картину глядацьких вподобань підписників платформи.
Майже 22% користувачів Disney Plus усіх вікових груп розповіли, що переважно дивляться старі (або класичні) фільми Disney, 21% віддає перевагу фільмам з серії «Зоряних воєн», ще 15% дивляться стрічки Marvel, 14% - анімацію від Pixar. Програми від Disney Channel дивляться 9% користувачів, National Geographic - 3%. «Сімпсонів» дивилися 5% загальної аудиторії платформи.
Серед так званих міленіалів (23-38 років) користуються популярністю класичні фільми Disney, їх дивилися 25% цієї вікової категорії. Тим часом покоління Z (18-22 роки) віддають перевагу шоу від Disney Channel - наприклад, ситкому «Ліззі Макгвайр», та стрічкам Pixar. А от аудиторія «Зоряних воєн» переважно складається з покоління Х (39-54 роки) та бумерів (55-79). Тим часом 37% опитаних усіх вікових категорій ніколи не вмикали анімаційний серіал «Сімпсони».
В опитуванні йдеться, що підписники майже однаково часто передивляються фільми студії Pixar (38%) та Disney (37%). Також найчастіше повторно дивляться фільми серії «Зоряних воєн» (33%), Marvel (32%), National Geographic (17%), Disney Channel (18%), оригінальні фільм та серіали Disney Plus (14%). Це може бути пов'язано з тим, що Disney Plus, на відміну від Netflix, випускає нові епізоди раз на тиждень, а не одразу ціле шоу.