Spotify з користю провів час на карантині. Від учора компанія розпочала тестувати опитування, що підозріло нагадують відповідну функцію у Instagram. Оновлення дозволить авторам подкастів створювати опитування під конкретні випуски. Користувачі зможуть побачити, як проголосувала більшість у реальному часі, проте відповіді окремих користувачів залишаться анонімними.
Першими можливість спробувати нову функцію отримають оригінальні чи ексклюзивні подкасти Spotify, починаючи з The Rewatchables та Crime Countdown. Тестування охопить одразу 90% користувачів застосунку, а згодом покриє решту.
Ще у травні компанія анонсувала нову функцію відеоподкастингу, яка дозволить творцям завантажувати на платформу не тільки подкасти, але і записане відео. Тож якщо хтось і ставить усі свої збереження на ринок подкастів, то це Spotify.