Хоча ще у травні Google заборонила поширювати на своїх платформах дезінформацію щодо COVID-19, компанія досі дозволяє сайтам, що поширюють брехню та маніпуляції, заробляти гроші. Про це йдеться у новому звіті Оксфордського університету.
Для дослідження відібрали сайти-сміттярки, які провалилися у мінімум у трьох з п’яти категоріях: професіоналізм, стиль, достовірність, відсутність упередження та автентичність. Виявилось, що понад 60% дезінформаційних сайтів про коронавірус використовують Google Ads, аби отримати прибуток. До того вони здатні посісти місця на першій сторінці пошуку, поруч із достовірними джерелами.
До переліку сміттярок потрапив сайт RT.com, який користуються найбільшим авторитетом серед пошукових двигунів. Його оцінка авторитетності становить 82 з 100, що ставить сайт на один щабель із виданнями Politico, італійським Repubblica, французьким Le Figaro and німецьким Welt. Також до списку дезінформаційних сайтів потрапили sputniknews.com, alternet.org, breitbart.com and zerohedge.com.