«Ми чітко побачили, як змінилися наші користувачі», - повідомила генеральний директор YouTube Сьюзан Войчицькі. До списку трендових відео, який зазвичай переповнений музичними виступами та розіграшами, додалися відеоінструкції з виготовлення масок у домашніх умовах та інші туторіали, а також пародії на шкільні уроки через Zoom.
За словами Войчицькі, у першу чергу користувачі YouTube почали шукати базову інформацію, пов’язану з коронавірусом. «Я ніколи б не подумала, що ми побачимо стільки відео про миття рук», - додала гендиректор.
Протягом останнього місяця на платформі зросла кількість запитів про тренування у домашніх умовах, ремонт домашньої техніки та основи перукарської справи. Багато користувачів не знають, як жити в умовах карантину, тож шукають допомоги на сервісі.
Загальна кількість перегляду відео на YouTube збільшилась удвічі у порівнянні з відповідним періодом 2019 року. Про це свідчать підрахунки Nielsen. Наразі на YouTube припадає близько 20% хвилин стримінгу. Лише за перший тиждень квітня юзери провели на платформі 32 млрд хвилин - а це на 15 млрд хвилин більше, ніж минулого року.
З більшим охопленням приходить більша відповідальність. Тож YouTube всіляко намагається контролювати поширення інформації на сервісі: активно просуває відео Всесвітньої організації здоров’я та державних відомств, а також блокує ролики, що містять непідтверджену медичну інформацію.
Також компанія робить ставку на навчання, зберігаючи у арсеналі одну з найбільших бібліотек освітніх матеріалів на просторах інтернету. Щодня запускаються нові лайвстріми - з природничих наук, історії, гри на музичних іструментах або вивчення мов.