YouTube працює над новим інструментом, який дозволить видавцям продавати підписку через свої канали на платформі. Тестування нової функції відбудеться в кінці цього року.
Оновлення стане частиною ініціативи Google News, спрямованої на підтримку новинних організацій по всьому світу. Хоча YouTube та видавці обговорюють нову функцію з 2019-го, досі невідомо, яку частку підписних коштів отримає стример та яку персональну інформацію він збиратиме.
ЗМІ вже давно очікують підтримки YouTube у питанні монетизації контенту. В середньому видавці отримують 55% прибутків від розміщення реклами у своїх YouTube-відео. Та рекламісти з упередженням замовляють рекламу на новинних каналах, остерігаючись контроверсійних тем. Ситуація погіршилась у березні, коли вартість реклами на стримері впала на 20%, попри збільшення переглядів.