Слідом за Google про результати першого кварталу 2020-го відзвітувала Facebook. Компанія перевершила очікування Волл-стріт, заробивши $17,74 млрд на початку цього року. Кількість щомісячних користувачів соціальної мережі зросла до 2,6 млрд.
У першому кварталі заробітки Facebook від реклами збільшились на 17% у порівнянні з минулим роком, але такий результат не варто очікувати у другому кварталі. Ринок онлайн-реклами зазнав сильне падіння через пандемію. Прес-служба компанії повідомила, що Facebook відчув «значне зменшення попиту на рекламу, а також відповідне падіння цін на рекламу протягом останніх трьох тижнів першого кварталу 2020-го».
У перші три тижні квітня прибутки з реклами залишились на такому ж рівні, що й минулого року. Для порівняння, у четвертому кварталі 2019 року рекламний бізнес Facebook виріс на 25%. Однак відсутність росту не налякала інвесторів, які очікували набагато гіршого падіння, і за перші години після публікації звіту акції компанії зросли на 10%.