Через коронавірус та карантин витрати на рекламу стрімко падають. За підрахунками аналітичної компанії Cowen & Co., найбільші гравці ринку - Facebook та Google - можуть втратити понад $44 млрд. Однак це не завадить обом компаніям бути надзвичайно прибутковими.
Цього року Google заробить приблизно $127,5 млрд на рекламі, що на 18% нижче прогнозів до початку пандемії. На 19% знизились і потенційні прибутки Facebook - компанія очікує заробити на рекламі $67,8 млрд.
Хоча активність Facebook тільки зросла (за останній місяць користувачі стали надсилати на 50% більше повідомлень та активніше читати новини), компанія зафіксувала «сповільнення рекламних продажей у країнах, які активно борються з поширенням COVID-19». Аналітики впевнені, що вже 2021 року Facebook надолужить згаяне, піднявши продажі реклами на 23% - до $83 млрд.
Коронавірус вдарить і по інших інтернет компаніях, які залежать від реклами. Twitter втратить 18% прибутків, заробивши $3,2 млрд. Аж на 30% скоротяться рекламні доходи Snapchat і становитимуть $1,66 млрд.