Рішення Instagram приховати лайки під постами отримало багато позитивних відгуків. Так представники компанії ніби-то хотіли допомогти людям сконцентруватися на самовираженні, перестати змагатися в популярності і відчути психологічний комфорт - або, простіше кажучи, задуматися не про вподобайки, а про сам контент.
Нововведення навіть схвалила Кім Кардаш'ян, яка активно заробляє на рекламі у Instagram, заявивши, що «особисто знає людей, які по-справжньому одержимі кількістю коментарів під своїми фото» і «це лякає». Таке висловлення вже мало викликати підозру у суспільності, тож видання CNBC поспілкувалося з трьома колишніми співробітниками компанії Facebook, яка володіє Instagram, і дізналась справжню причину зміни політики.
Виявляється, всередині компанії розробили гіпотезу, за якою приховані лайки можуть спричинити ріст у кількості постів. За відсутності лічильника лайків користувачі будуть відчувати себе менш сором’язливо при публікації нових фото.
Ніби нічого погано, але збільшення кількості постів означає, що люди будуть проводити у соцмережі більше часу, тож їм можна показати набагато більше реклами. Існування подібної гіпотези частково підтвердив виконавчий директор Instagram Адам Моссері у Twitter.
«Приховуючи лайки, ми дійсно хочемо прибрати зайвий тиск на молодь. Скоріш за все нововведення вплине на поведінку користувачів у Instagram: можливо, зменшиться кількість лайків, збільшиться кількість постів. Головна мета - дослідити, як ця зміна вплине на почуття людей», - заявив Моссері.
Видання додає, що наразі Instagram є необхідним елементом майбутнього Facebook. Щороку додаткм користуються понад 1 млрд людей. Аналітики оцінюють додаток у понад $100 млрд - тобто цн п’ята частина компанії Facebook.