У середині березня телеканал СТБ заявив про повернення до ефіру проекту «Неймовірна правда про зірок» - програми про шоу-бізнес, яка припинила виходити 2014 року, коли через події в країні українцям явно було не до зірок. Утім, назвати обрану дату рестарту вдалою навряд чи можна: буквально через декілька днів після заяви СТБ був оголошений карантин, що передбачає скасування всіх масових заходів і неможливість проведення інтерв'ю.
Та повернення проекту відбулось - від 4 квітня шоу виходить у ранковому слоті щосуботи та щонеділі, його робить команда під керівництвом Дмитра Слободяна, який також працює продюсером шоу «Ранок у великому місті» на ICTV. Ведучим знову став Григорій Решетник, а компанію йому склала Надія - але не Мейхер, а Матвєєва. Чому програму вирішили воскресити саме зараз, шість років по тому, як її оновлювали і що змінилося через карантин - в ексклюзивному інтерв'ю Дмитра Слободяна.
- Дмитре, коли та в кого виникла ідея поновити виробництво проекту?
- Керівництво телеканалу СТБ звернулося з пропозицією робити оновлену «Неймовірну правду про зірок». Ми прописали формат передачі, показали, мовник його затвердив.
- Як вважаєте, чому звернулись саме до вас?
- Ми п'ять років виробляємо ранковий продукт, що збирає доволі хорошу аудиторію. Торік він вийшов на друге місце за рейтинговістю серед ранкових проектів. Гадаю, показники дали зрозуміти, що ми вміємо робити якісний продукт, тож вибір припав на нас.
- Чому вирішили, що весна 2020-го - вдалий час для повернення «Неймовірної правди про зірок»?
- Можу висловити особисту думку, не говорячи за весь канал. Після подій на Майдані до нас не приїздять російські зірки - раніше вони були героями багатьох сюжетів. Ми припинили працювати із РФ, і за ці роки виросли наші зірки, котрих полюбив глядач. Зараз у нас достатньо українських селебриті, і вони цікаві аудиторії програми.
- «Ранок у великому місті» - щоденний продукт, котрий потребує постійного занурення. За яким принципом розділили команди, кого відправили на «Неймовірну правду про зірок»?
- Ми підвищили певних людей із команди ранкового шоу і перевели на цей проект. Паралельно ніхто не працює: все ж таки різна аудиторія та різні завдання.
- Тривалий час у ранковому слоті вихідного дня стояла програма Надії Матвєєвої «Все буде смачно». Ставлячи проект на цю годину, розраховували на прихід лояльної до ведучої аудиторії?
- Авжеж. Глядач СТБ дуже любить Надю, він їй довіряє, і тому ми розраховували, що спрацює звичка. От звикла людина прокидатися вранці під голос Наді - треба їй таку можливість повернути. А те, що вона веде вже не кулінарне, а зіркове шоу… якщо мені цікаво, я це дивитимусь.
- Водночас «Неймовірна правда про зірок» раніше виходила у передпраймі буднів, тобто глядач проекту звик дивитися його там…
- Ми пробуємо і перевіряємо. Тим паче враховуючи теперішню ситуацію. Будемо дивитись на цифри та підлаштовуватися під глядача, думатимемо, як подати йому таку інформацію вранці. Дякувати богові, ми достатньо набили руку і можемо підлаштовуватись під запити аудиторії швидко.
- Ще трохи про Надію: чому вирішили запросити її? І взагалі, чи були тракти?
- Були, ми пробували інші пари ведучих. Але телеканал СТБ вирішив, що Надя із Гришею - найкращий варіант, і я з ним цілком згодний. Щойно вони зайшли у кадр, стало зрозуміло: перед нами професіонали. Ми витратили мінімальну кількість часу на кастинг. Ведучі одразу ввійшли в роль, навчилися одне з одним взаємодіяти, адже давно знайомі. Загалом усе має такий вигляд, наче ми спостерігаємо за спілкуванням двох друзів.
За словами Дмитра, варіант зробити проект без звичних облич не розглядався: «Ми оновили проект по-іншому - додавши до Гриші Надю»
- Ви не пробували Решетника та Матвєєву з іншими ведучими - вони одразу були вдвох?
- Ми лише пробували інші пари, серед яких були і досвідчені ведучі, і молоді, але перспективні. Та Надя з Гришею в кадрі поєднуються найкраще, як глядач я їм довіряю. А довіра - це головне.
- Які зі старих рубрик залишили у проекті, а які з'явились через актуальність теми?
- Хоч ми й оновлювали вже знайомий глядачеві проект, усе ж таки не хотілося повністю орієнтуватись на те, що робилося раніше. Програму створює інший продакшен, у нас геть інакше бачення того, як подавати інформацію, які сюжети робити. От, приміром, рубрики «Що в зірки у телефоні», «Що в зірки у сумці», «Старі фотографії» (коли ми гортаємо фотоальбом зірки, розпитуємо про історію тієї чи іншої світлини). Також є сюжети з бекстейджем - там показані залаштунки різноманітних зйомок або заходів, розпочали з Нацвідбору на Євробачення.
- Де набирали журналістів? Половина тих, хто був у проекті шість років тому, працює у програмі «Зірковий шлях» на «Україні», половина - у ЖВЛ на «1+1». Переманювали, як ті самі «Плюси» в «України» колись?
- Щоби ви розуміли, у ЖВЛ тоді і з нашого «Ранку» переманили журналістів (посміхається). У нас є люди з інших проектів, люди ззовні, а також колишні співробітники СТБ, котрі давно хотіли повернутися. Та журналістів зі старої команди серед них немає.
- А якщо говорити не лише про журналістів? Чи є у вас хтось зі «стареньких»?
- Ні. Здається, тільки Гриша (посміхається).
- Розробляючи концепцію, переглядали старі випуски? Які помилки враховували, що вирішили не робити як раніше?
- Ми змінили формат сюжетів. Передусім інакший хронометраж: раніше у програмі всі сюжети були довгими, зараз ми робимо короткі дайджест-сюжети і лише один 25-хвилинний, адже є історії, що не можуть бути коротшими за драматургією. Він зазвичай іде у другій частині програми та розкриває одну тему максимально.
- 2014-го, ближче до закриття, у проекті було багато інтерв'ю, які робили зірки на кшталт Рози Аль-Намрі. Щось таке планується? Про мене, інтерв'ю зараз у програмі бракує.
- Дуже бракує, цілком із вами згоден. Проте до цієї розмови ми зможемо повернутись тільки після карантину, адже наразі всі інтерв'ю можна проводити лише онлайн.
- Розкажіть, як змінювали студію: зараз вона має світліший та якийсь свіжіший вигляд, чи що.
- Ми відразу вирішили - треба міняти, аби людина з перших кадрів розуміла: вона бачить новий продукт. Нам треба було знайти іншу локацію, зробити її сучаснішою, свіжішою, як ви правильно зазначили. Ми спробували оформити студію як агентство зіркових новин, скажімо так. Сподіваюся, це вийшло.
Стара студія мала такий вигляд
- Яке завдання вам поставило керівництво перед початком роботи?
- Зробити цікавий для перегляду продукт із короткими сюжетами й одним великим.
- А коли ви в роботу зайшли? Якщо кажете, що знімали бекстейдж Нацвідбору...
- Узагалі з 1 березня. Та ледь-ледь устигли на фінал Нацвідбору, аби не втратити сюжету.
- Ви запустились у непростий час - зараз ані зіркових тусовок, ані якихось інших заходів. Як доводиться викручуватись? Чи є запас сюжетів?
- У нас є добрий запас, котрий ми встигли відзняти на весну. На жаль, не все, що хотілося, адже вже тоді почали скасовувати заходи. Крім того, плануємо використовувати онлайн-формати, аби робити інтерв'ю, показувати блоги зірок, прямі ефіри, концерти.
- Я правильно розумію, ви плануєте виходити навесні та восени?
- Ми запланували виходити протягом усієї весни без паузи. Сподіваємось, карантин невдовзі закінчиться та проект знову зможе висвітлювати концерти й інші заходи.
Події останніх місяців та їхні наслідки кардинально змінюють правила гри, а можливо, й саму гру. Як у неї грати, щоби виграти? Чи бодай не програти ще на старті? Про це спецпроект MBR «Зняти корону», частиною якого є цей матеріал, - особистий досвід представників української аудіовізуальної й медіаіндустрії, компаній і окремих людей, які зуміли швидко зорієнтуватися у змінених через коронакризу умовах. Реальні та вже реалізовані адаптаційні кейси кіно, ТБ, реклами й інтернет-медіа - з перших вуст.