Певно, головна складність роботи в умовах коронакризи полягає у відсутності всеосяжної інформації, котра давала б чітке розуміння, наскільки глибокою є криза для кожного конкретного напрямку або компанії, як довго все це триватиме і які матиме наслідки. Що, звісно, виключає можливість бодай щонайменшого планування та заважає сформувати ефективні антикризові стратегії. Одні й ті самі проблеми відчуває весь світ, і українська сфера аудіовізуального контенту - не виняток.
Аби допомогти нашим медійникам зважити ризики, оцінити перспективи та адаптувати свої бізнес-стратегії до нових умов, MBR (разом з компанією MRM за підтримки Українського культурного фонду) запускає опитування на тему «Актуальні проблеми та потреби української аудіовізуальної індустрії». І позаяк бачення проблем у кожного своє - ми зібрали найважливіші питання й «болі» в узагальнену анкету, котру пропонуємо вам заповнити в режимі онлайн-голосування.
Важливе уточнення: якщо в якомусь із запитань ви не знайдете потрібного варіанту відповіді (і вам є що сказати) - пишіть нам на info@mbr.com.ua або через коротку форму на сайті (кругла іконка у правому нижньому кутку екрану). Усі відповіді, доповнення та пропозиції будуть ретельно зібрані нашими аналітиками, а ключові результати - озвучені в рамках онлайн-марафону KYIV MEDIA WEEK (він стартує 14 вересня о 10:00 на сайті Media Business Reports). Крім того, у жовтні всі зареєстровані учасники KMW отримають пост-огляд документ White Paper за матеріалами форуму, в якому знайдеться місце й підсумкам цього опитування.