У 2019-му 65% цифрової реклами в світі буде програмованою, наступного ж року відсоток зросте ще на 4 пункти. Про це повідомляє агентство Zenith у звіті Programmatic Marketing Forecasts. Дослідники вказують, що до кінця 2019-го обсяг світового ринку програматик-реклами досягне $106 млрд, а наступного року виросте вже до $127 млрд. За два роки програматик-реклама становитиме 72% від загальної цифрової реклами, за рік на неї витратять $147 млрд.
Поширення програмованої реклами трохи сповільнюється, впавши з 35% у 2018 році до 22% у 2019-му. Це пов'язано з певними проблемами індустрії, які необхідно вирішити перед тим, як маркетологи, видавці та користувачі зможуть оцінити весь потенціал такої реклами.
«Хоча витрати на програматик продовжують зростати, варто зазначити труднощі індустрії з приватністю та з ланцюгом доставки. Як тільки ці проблеми вирішать, ринок програматик матиме потенціал знову рости», - заявив голова відділу передбачень Zenith Джонатан Барнард.
У звіті називають найпрогресивніші країни у галузі, серед яких Велика Британія та США, з обсягом ринку у 87% та 82% відповідно. У 2021 році до них приєднаються Данія, Франція та Німеччина, де ринок програматик може перевищити 80%.
Найбільше з усіх на програматик-рекламу витрачають у США - щонайменше $67 млрд цього року, тобто 64% від світового ринку. До того ж очікується, що наступного року 56% нових програматик-майданчиків відкриються саме у Сполучених Штатах.
Другим найбільшим гравцем на ринку є Китай, де у 2019 році на програматик-рекламу витратили $10 млрд. Однак такий вид цифрової реклами становить лише 30% від ринку країни. За прогнозами Zenith, за два роки цей показник виросте до 41%.