За останні роки Південна Корея набула роль значного гравця на ринку контенту. Це констатують експерти та підтверджують численні адаптації популярних південнокорейських шоу по всьому світу. До джерела свіжого контенту потягнувся і стрімінговий сервіс Netflix, який викупляє у місцевих продакшенів права на дистрибуцію.
Окрім цього, платформа активно співпрацює з південнокорейськими шоураннерами, які створюють унікальний контент спеціально для Netflix. У вересні цього року стало відомо, що SVoD-сервіс замовив виробництво 10 корейських драм: від науково-фантастичної мелодрами до історичної зомбі-драми.
Новим кроком у стосунках Netflix з Південною Кореєю стала трьохрічна угода з компанією CJ ENM та її «дочкою» Studio Dragon, яка є передовим місцевим продакшеном. В угоді, яка набуде чинності з 2020 року, йдеться, що Studio Dragon виготовить оригінальні серіали спеціально для Netflix. Також стрімінгова платформа отримає права дистрибуції на окремі готові серіали від південнокорейського продакшена. Угодою передбачено, що компанія CJ ENM зможе продати Netflix 4,99% акцій Studio Dragon.
Це не перша співпраця Studio Dragon з Netflix. Наразі користувачі стрімінгового сервісу можуть насолодитися п'ятьма серіалами від південнокорейського продакшену. Заснована у 2016 році Studio Dragon вже має у бібліотеці хіти «Гоблін», «Легенда блакитного моря», «Сигнал» та «Іноземець».