За даними прогнозу компанії Ovum, незважаючи на близький запуск Disney Plus і посилення конкуренції, до 2023 року Facebook, Apple, Amazon, Netflix і Google ( FAANG), як і раніше, будуть «з'їдати» близько 2/3 світового ринку OTT в сегменті SVoD-послуг. Більш того, їхня частка в сегменті платформ з рекламною моделлю монетизації (AVoD) буде лише збільшуватися і сягне 43% на кінець прогнозованого періоду. Про це інформує rapidTVnews.
Якщо з падінням в SVoD-секторі і так все зрозуміло, то зростання в AVoD аналітики пояснюють просто: його стимулюють YouTube, який належить Google, а також відео у Facebook.
Якими б інноваційними і великими не були компанії, що тільки заходять на ринок ОТТ, не звернути увагу на FAANG просто неможливо - це гіганти, які довгий час працювали над зміцненням позицій. І тепер не готові їх здавати.
До того ж очікуване зростання інвестицій в закупівлю і розробку оригінального контенту, швидше за все сильно підірве позиції традиційного платного ТБ. З іншого боку, це залишить за бортом багато дрібних ОТТ-компаній, у яких просто немає таких великих фінансових можливостей. Слабкий повинен піти - це закон ринку.
Втім, не потрібно забувати, що чим більше FAANG вкладають і чим вище конкуренція, тим вище ризик витратити гроші даремно. Напевно буде багато проектів, які не «вистрілять». І в якийсь момент повинен відбутися перелом, коли треба буде вирішувати - вкладати далі або ж поступитися?
Нарешті, чим більше ексклюзивного контенту, тим вище вартість передплати. Або - більше реклами. І те, і інше, звичайно, не до душі користувачам: вони почнуть «перетікати» з однієї відеопослуги на іншу. І хто залишиться у виграші, поки сказати важко.