Уявіть, що ви - рекламодавець і у вас є бюджет, який потрібно розподілити між кількома ЗМІ. А тепер уявіть, що у вас також є інструмент, завдяки якому ви точно знаєте, який ресурс є шанованим і авторитетним, а кому грошей краще не давати через зіпсовану репутацію. Це був би рай, чи не так?
І хоча все це звучить занадто добре, щоб бути правдою, подібний інструмент в світі вже є. Він був розроблений в США під назвою Newsguard. У травні новинку почали використовувати у Великобританії, і оцінці піддалися більше 200 ресурсів. Творці Newsguard передбачили дев'ять критеріїв, за якими потрібно перевіряти ЗМІ, щоб ті відповідали стандартам журналістики. Якщо ресурс проходить цей тест, йому присуджується «зелений» рейтинг, а якщо ні - «червоний». Наприклад, видання RT і China Global Television Network оцінюються Newsguard як «червоні», оскільки фінансуються своїми державами і далекі від об'єктивності в оцінці подій.
Тепер же автори Newsguard уклали угоду з компанією IPG Mediabrands, яка входить до складу одного з чотирьох найбільших рекламних агентств світу Interpublic Group. Всі її клієнти зможуть отримати доступ до бази даних Newsguard, щоб вибрати тільки «зелені» ресурси, а «червоні», відповідно, залишаться за межами потоку рекламних бюджетів.
Цікаво, чи запрацює що-небудь подібне і на українському ринку? Саме час замислитися про запуск схожого стартапу.