Google контролює понад 70% ринку пошукової реклами і отримує третину всіх грошей, витрачених на цифрову рекламу. Якщо ви наразі проводите якусь онлайн-кампанію, то, швидше за все, користуєтеся саме її службами. Реклама допомогла пошуковій системі перетворитися на одну з найбільших технологічних компаній на планеті. Але домінуюче становище Google підривають Amazon, соцмережі та інші конкуренти, відтягуючи на себе рекламні бюджети.
Alphabet, материнська компанія Google, відзвітувала про прибуток у третьому кварталі. І незважаючи на те, що продажі реклами компанії виросли на 20% (з $33,7 млрд до $40,5 млрд), у порівнянні з минулим роком її прибуток скорочується.
Тому компанія поступово шукає джерела прибутку, окрім продажів реклами. Наприклад, пропонує широкий спектр послуг і апаратних продуктів - від корпоративних програм G Suite і Google Cloud до гаджетів Nest для розумного будинку і смартфонів Google Pixel. Всі ці доходи Alphabet називає «іншими доходами Google». Саме вони і ростуть: у цьому кварталі - до $6,43 млрд.
Генеральний директор Сундар Пічаї і фінансовий директор Рут Порат згадали в звітах, що високі доходи за квартал були також пов'язані з хмарним бізнесом Google. І хоч вони все ще куди помірніші, ніж у Microsoft і Amazon, що генерують $9-11 млрд щоквартально тільки за рахунок хмарних сервісів, але це крок у правильному напрямку для незалежності Google від єдиного джерела доходу.